24753
netweters
|
152360
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik maak gebruik van een Whoppa abonnement met de standaard modem. Ik zou graag een keuzemenu toe willen voegen aan de vaste telefoonlijn omdat we dagelijks gebeld worden door luisteraars van Omroep Maria (ons telefoonnummer verschilt slechts 1 cijfer van hun nummer) en wil een optie in het menu aanmaken om bij keuze "1" de lijn automatisch door te laten verbinden naar Omroep Maria. Zeker in de decembermaand zijn deze oproepen erg vervelend omdat er vaak 's nachts gebeld wordt om een gebed aan te vragen.
Een ander telefoonnummer aanvragen is geen gewenste oplossing. Iemand suggesties hoe we dit zouden kunnen realiseren?
Dit zal jammer genoeg niet lukken. Daarvoor moet je een abonnement Free Phone Business hebben enkel beschikbaar voor businessklanten. Je kan ook een antwoordapparaat aanschaffen waarbij ze de juiste informatie te horen krijgen via een bandje.
Doorverbinden zou ik zeker niet doen want dat is op uw kosten.
@igvfer schreef:Je kan ook een antwoordapparaat aanschaffen waarbij ze de juiste informatie te horen krijgen via een bandje.
"Dit is niet het automatisch antwoordapparaat van Omroep Maria. Gelieve je gebed in te spreken na de beep"
016414747 = Radio Maria & www.crdc.be duidt aan dat het nr bij Telenet zit
Indien je er effectief (veel) last van ervaart, misschien aan Telenet vragen (tijdelijk & gratis & bv. alleen 's nachts) een oplossing hiervoor op uw nr te implementeren bv.
voor radio Maria druk 1; voor X druk 2
of
dit is niet radio Maria, voor radio Maria belt u 016 414747 , voor X druk 1
We hebben inderdaad een antwoordapparaat maar zelfs daar wordt gewoon ingesproken voor wie en waarom ze een gebed aanvragen ondanks dat ons bericht duidelijk aangeeft dat dit het antwoordapparaat is van "Essiej en partner".
Maar uiteindelijk is een antwoordapparaat ook geen oplossing omdat de telefoon dan alsnog eerst over gaat, ook 's nachts, voordat het doorschakeld naar het antwoordapparaat.
In ieder geval bedankt voor het meedenken 🙂
Balen! Zeker omdat er een oplossing bestaat enkel onder de zakelijke oplossing, misschien het overwegen waard om dit ook aan particulieren aan te gaan bieden tegen een kleine meerprijs?
@SuzyVraagje over het business abonnement, ik heb een eenmanszaak geregistreerd in NL, woon in België en mijn adres in België is het adres vanwaar ik mijn werkzaamheden uitvoer, ik heb geen bedrijfsinschrijving in België. Kan ik op basis hiervan een FLUO abonnement afsluiten op mijn adres?
Je kan normaal gezien op je Belgisch adres een businessabonnement afsluiten en dde facturatie naar Nederland laten gaan. Maar de verkoper moet dit heel correct registreren en daar wringt soms het schoentje.
@Ex-Netweter schreef:Balen! Zeker omdat er een oplossing bestaat enkel onder de zakelijke oplossing, misschien het overwegen waard om dit ook aan particulieren aan te gaan bieden tegen een kleine meerprijs?
Je kan altijd proberen een zakelijk abonnement af te sluiten. Maar ik vind het een beetje cru dat je maandelijks zoveel geld meer moet uitgeven voor mensen die niet eens goed zelf kunnen luisteren en dan verwachten ze dat "God" luistert naar hun gebed.
@Ex-Netweter ik heb het even voor je nagevraagd.
Je kan zonder problemen op het werkadres in België een FLUO abonnement afsluiten en hiervan de facturatie naar het adres in België of Nederland laten versturen. Het enige waar je wel rekening mee moet houden, is dat aanpassingen in de toekomst (bv. het bijnemen van een product of dienst) iets langer kan duren, omdat men steeds opnieuw een check uitvoert om zeker te zijn dat alles nog in orde is. Dit duurt wat langer dan normaal, omdat wij enkel toegang hebben tot de KBO in België en we dit moeten vragen aan onze Nederlandse collega's.
Ik zou zeggen, ga ervoor! 😉
@Ex-Netweter schreef:We hebben inderdaad een antwoordapparaat maar zelfs daar wordt gewoon ingesproken voor wie en waarom ze een gebed aanvragen ondanks dat ons bericht duidelijk aangeeft dat dit het antwoordapparaat is van "Essiej en partner".
Anders eens proberen om een liedje van Slayer oid te gebruiken voor je antwoordapparaat? 😉
@sb schreef:
@Ex-Netweter schreef:We hebben inderdaad een antwoordapparaat maar zelfs daar wordt gewoon ingesproken voor wie en waarom ze een gebed aanvragen ondanks dat ons bericht duidelijk aangeeft dat dit het antwoordapparaat is van "Essiej en partner".
Anders eens proberen om een liedje van Slayer oid te gebruiken voor je antwoordapparaat? 😉
Of Highway to Hell van AC/DC 🙂
@igvfer schreef:
Je kan altijd proberen een zakelijk abonnement af te sluiten. Maar ik vind het een beetje cru dat je maandelijks zoveel geld meer moet uitgeven voor mensen die niet eens goed zelf kunnen luisteren en dan verwachten ze dat "God" luistert naar hun gebed.
Verschil valt wel mee hoor:
Heb nu Whoppa met Play en beloptie Anytime en 1 King abonnement en betaal zo'n 130,- per maand. Bij Fluo kom ik met dezelfde opties totaal op 136,25 waarbij er een uitgebreider King abonnement zit plus de BTW wordt voor mij in het Fluo abonnement aftrekbaar van de belasting waardoor het onder aan de streep goedkoper wordt dan mijn huidige Whoppa abonnement 🙂