24762
netweters
|
152522
antwoorden
|
20715
vragen
|
De kolombreedte op Telenet Webmail kan ik niet aanpassen.
Kan dat ?
Zo ja,hoe doe ik dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij mij lukt het wel. Ik zet mijn cursor op het lijntje naast de e-mails en dat verandert in een tekentje dat beide richtingen uitwijst en dan kan ik door de knop links op mijn muis deze blok breder of smaller maken.
Ik ga het proberen.
Ik kan de kolombreedte NIET aanpassen.
In mijn outlook kan ik de kolommen verschuiven maar bij Telenet Webmail lukt dat niet
Ik heb van links naar rechts:urgentie,bijlage,onderwerp,datum en grootte.
Wanneer ik onderwerp naar rechts wil verschuiven omdat de afstand tussen onderwerp en datum te groot is,verwisselen onderwerp en grootte van plaats.
@khaemwaset- Misschien heeft het te maken met een instellingen in je browser. Heb je het al eens geprobeerd met een andere browser? (Firefox, Internet Explorer, Chrome, Pale Moon, WaterFox, ...)
Ik heb het geprobeerd met Internet Explorer en met Google Chrome.
Met beide browsers lukt het aanpassen van de kolombreedte in Telenet Webmail NIET
Je gaat tussen de mappen en de emails staan op de scheidingslijn.
Dit icoon moet er verschijnen. Als je dit ziet, klik je met de linker muisknop en hou je deze in terwijl je naar links of rechts gaat om de breedte aan te passen
Ik zal uw advies volgen en ga het uittesten.
Ik heb het uitgetest en kom tot conclusie dat ik niets kan veranderen aan de kolombreedte.
Hier hetzelfde probleem, had dit probleem al gesteld op de Netweters. Blijkbaar kent niemand een oplossing. Volgens Telenet ligt het aan het operating systeem (Safari op iMac met macOS Sierra).
Bedankt voor uw antwoord
Het stelt me gerust dat ik de enigste niet ben,die de kolombreedte in Telenet Webmail niet kan veranderen.