Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Leuven 1 jaar gratis gigaboost

WOW
LEUVEN, EUROPESE INNOVATIE-
HOOFDSTAD! DAT VERDIENT EEN GIGATRAKTATIE.

 

 

https://www2.telenet.be/nl/landing-pages/leuven

0 Likes
46 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Leuven 1 jaar gratis gigaboost


@m-jan20  schreef:

Al mag klagen wel als je een Telenet-prijs betaald en niet de verwachte kwaliteit krijgt 😉 


Daar kan ik inkomen. Ik had ook de verwachte gigaboost niet en na 3 interventies is dit opgelost geraakt. Eerst de gewone technieker die de buitenaansluiting vernieuwd had. Bleek niet voldoende en daarom had hij rapport gemaakt dat het verderop zat. Andere technieker heeft dan ergens verderop een versterker vernieuwd. Heb het toevallig gezien en heb er een babbeltje mee gedaan. Bleek dat het nog niet zou opgelost zijn en dat hij hogerop nog een versterker moest vervangen. Wat dan ook gebeurd is. Maar het kan een tijdje duren. In dit geval een 3-tal weken. Blijkbaar kwamen 1 of meer kanalen/frequenties (van de 24 die je nodig hebt) niet naar behoren door.

Mij hoor je in elk geval niet klagen. Ik heb trouwens geen beter alternatief. Proximus kan mij hooguit 30 Mbps down en 3 Mbps up garanderen. Kijk daar dan nog eens TV mee.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Leuven 1 jaar gratis gigaboost


@RuZ  schreef:

....

Het ging er mij over dat je nú die tickets kan winnen.

De première was in december 2019...

 

Die snap-website is al een jaar niet meer up-to-date.

En toch krijg je bij de klantendienst te horen dat je de actie van in Leuven niet kan krijgen, maar je kan wél gebruik maken van een (te hoge) Telenet-klantenprijs en vele voordelen die je op de Snap-website kan terugvinden.

Misschien kan @Suzy dat eens doorgeven?


@RuZ bedankt voor je feedback, zal het zeker doorgeven intern.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.