24747
netweters
|
152259
antwoorden
|
20683
vragen
|
Ik krijg op mijn mijntelenet.be pagina op verschillende zaken:
"Foutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
"
Mvg,
Stefaan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij mij ook het probleem..
Heb internet explorer en chrome al gecheckt maar gaat bij beide niet.
Mss probleem bij Telenet zelf?
Kan jij dit?
mvg
Bij mij hetzelfde probleem..
Al 3 browsers getest en alle 3 hetzelfde...
Chrome, explorer, firefox
mvg
Dezelfde foutmelding ontvang ik ook al een paar weken.
Er loopt ook een ticket bij de klantendienst, maar er komt maar geen oplossing voor mijn probleem.
Any suggestions?
Thanks!