De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem 24*8 DOC 3 valt uit bij verbinding

Beantwoorden
thibaultm
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! Hallo! Welkom! De kop is eraf! Hi there!

maw: update is uitgerold naar modems maar voor iedereen die in scenario "NAT Hairpinning werkt niet indien source en destination op dezelfde ethernet poort aangesloten zijn." zit aka HGW -> Switch -> Devices is er dus geen oplossing en die komt er ook niet?

Maw m'n eigen netwerk managen zoals ik dat wil mag dus niet van Telenet?

0 Likes
Fulatins
Experienced Meerweter
Dat loopt vlotjes. Al 25 duimen! Goed bezig! Dat begint te tellen!

Dag @thibaultm,

Tjien dat is raar, nu na de upgrade, kan ik thuis vanaf mijn mobiel toestel naar mijn WAN IP adres surfen zonder probleem, vroeger ging het helemaal niet, of heb ik je commentaar helemaal niet begrepen.

Grtz

ASROCK Z390 Phantom G9 / i7-9700F 3000
G.Skill 32GB 3200MHz DDR4 Trident Z Neo
CooMas MasterLiquid ML360R RGB
thibaultm
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! Hallo! Welkom! De kop is eraf! Hi there!

Er werd hier vermeld dat de setup:

HWG -> Switch -> Alle andere devices

nooit zal werken met NAT hairpinning. Ik wil dus nu weten als de update dat verholpen heeft of ik hier gewoon altijd met een kapotte NAT hairpinning situatie zal zitten.

NAT hairpinning is toch sowieso al iets meer advanced dat je wil toepassen als je meerdere servers, camera's hebt. Op de HGW kunnen maar een 4 tal poorten worden aangesloten, wat is dan de oplossing voor iedereen met een niet huistuinkeukengedoe netwerk? Je bent dan sowieso verplicht alles achter een switch te steken, maar je kan wel nooit meer via je WAN IP intern aan je endpoints

0 Likes
NGDM
Experienced Weetjesweter
It's your fourth party! Goed gevonden! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Dag thibaultm

Ik heb sinds die laatste update geen problemen meer met NAT Hairpinning.

Ook al zit ik met beide devices (client en server) op zelfde HGW poort.

Als je toch nog problemen hebt vermoed ik dat je niet laatste update hebt. Even met Telenet Klantendienst bellen dan…

davyst
Experienced Beetjesweter
En we zijn vertrokken! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! Hi there!

Hey Suzy,

Bij mij is dit probleem zich pas sinds gisteren beginnen voor te doen. Tot eergisteren kon ik zonder problemen mijn WAN IP benaderen op mijn lokale netwerk.

Neem ik best contact op met de helpdesk om mijn case te laten onderzoeken?

0 Likes