Beantwoorden
Okin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Modules op OFF in Safespot Guard op Windows 10

Hallo,

 

sedert deze week eindelijke Safespot Guard kunnen installeren op mijn Windows 10 pc's.

Intussen ook mijn Kaspersky abonnement opgezegd.  Nu loopt (denk ik) de beveiliging, maar blijven alle modules (Antimalware, Firewall & Inhoudsfilter) in Safespot Guard op OFF staan.

 

Als ik Antimalware & Firewall op telenet zet worden deze automatisch door Windows teruggezet naar Antimalware & Firewall van Windows Defender...  

 

Hoe kan dit verholpen worden?

0 Likes
7 reacties
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Modules op OFF in Safespot Guard op Windows 10

In je task bar van je windows 10 moet een schildje staan. Daar moet je eens op klikken. Dat opent je beveiliging. Daar kan je gaan instellen welke beveiliging primeert. Blijkbaar staat defender als eerste en moet je het daar gaan aanpassen

Stefan Groenen
lievekedotje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Modules op OFF in Safespot Guard op Windows 10

Hallo,

Bij mijn mama het zelfde probleem.

Ik heb de safepot afgegooid en dan alles terug erop gezet.

Dan was ineens het probleem allemaal opgelost.

Succes ermee.

0 Likes
Okin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Modules op OFF in Safespot Guard op Windows 10

Verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en zelfde resultaat. Windows Defender neemt de zaak over.

0 Likes
Okin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Modules op OFF in Safespot Guard op Windows 10

Hallo Stefan

 

Klopt... heb daar Defender al uitgezet en Telenet aangezet maar na enkele seconden neemt Defender het automatisch weer over. 

0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Modules op OFF in Safespot Guard op Windows 10

Blijkbaar moet er bij de installatie toch iets grondig mis zijn gegaan. Oplossing verwijder alles. Maak je tijdelijke bestanden leeg. Die vind je onder gebruikers, jou login, appdata en dan local en dan temp. Die map mag je volledig leeg maken. Kans is dat het dan wel lukt. Waarschijnlijk staan hier nog resten van vorige installatie die de boel omzeep helpen. O ja de appdata folder is een verborgen map. Dus ook nog eens aanduiden dat je onzichtbare mappen zichtbaar wil hebben

Stefan Groenen
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Modules op OFF in Safespot Guard op Windows 10

@Okin  heel toevallig heb ik zelf de safespot geïnstalleerd op mijn computers. Eentje ervan is een windows pc , windows 10 , 20H2 versie. Heb dan de Telenet safespot geïnstalleerd en toegang verleent via de app dus beveiligd. Bij mij neemt de gehele safespot de beveiliging over. Je kan eens even kijken bij je instellingen , als je op dat schildje klikt , dat Microsoft Defender Antivirus-opties uit staat. Zo heb ik het toch staan heb eens even gekeken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Okin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Modules op OFF in Safespot Guard op Windows 10

Gelukt Stefan.

Bedankt. 

0 Likes