Beantwoorden
Opapet65
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Wereld gedichtendag Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten?

Norton 360 Deluxe vs. Safespot

Mijn beveiligingssoftware (Norton 360 Deluxe - 1 jaar gratis bij aanschaf van een MacBook) loopt in juni 2021 af. Ik heb vernomen dat Telenet een eigen beveiligingssysteem Telenet Safespot heeft. Is er een wezenlijk verschil prijs/kwaliteit tussen beide? Zo niet lijkt de aanschaf van het Telenetsysteem het meest praktische of niet?

 

Titel gewijzigd door: Daan (Mod) | Vorige titel: Beveiliging 

0 Likes
4 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Norton 360 Deluxe vs. Safespot

@Opapet65 Ik heb momenteel bitdefender draaien en ben hier zeer tevreden over. De Bitdefender BOX heeft 50 licenties voor uw toestellen. Die kan je dan beheren vanop een box.

Met Telenet Safespot heb ik niet direct ervaring mee, dus dit laat ik over aan de Netweter collega's:-)

Veel succes met de zoektocht.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Opapet65
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Wereld gedichtendag Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten?

Norton 360 Deluxe vs. Safespot

👍

0 Likes
HansDo
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Norton 360 Deluxe vs. Safespot

Eén jaar geleden ook safespot geinstalleerd. Werkte bij mij langs geen kanten. Helpdesk kon mij niet helpen. Nu windows defender, gratis en werkt perfect.

Voorbije jaar hier op forum genoeg gezien dat safespot dikwijls problemen geeft.Zie rr de meerwaarde niet van in. Mijn deurbel hoeft niet beveiligd te worden.

Tags (1)
0 Likes
davyt
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Norton 360 Deluxe vs. Safespot

heb ook safespot getest, maar was een ramp . traag, Mac hing etc, misschien is dit ondertussen beter. verschil is wel dat al je toestellen beschermt 'kunnen' zijn.bitdefender box 2 lijkt idd goed alleen beperkt als je nog een uitbreiding wilt doen(AP, router bridgemode)

0 Likes