Beantwoorden
computerke
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Op zoek naar info over parameters voor contactformulier

Hallo iedereen en een gelukkig 2021 gewenst!

Mijn vraag is de volgende. Ik heb hele tijd geleden op een website een contactformulier geplaatst dat met de scripts van telenet werkt. Nu wil ik er iets aan veranderen maar vind nergens meer op de telenet site welke parameters wat betekenen. Voorheen had ik een hele handleiding gevonden over hoe een telenet webformulier te maken, maar ik vind de geprinte versie helaas niet meer terug. Wie weet waar telenet dit nu heeft gezet?

Alvast bedankt!

Groeten,

Ronny

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: parameters contactformulier maken met telenet

0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Op zoek naar info over parameters voor contactformulier

Toon de code eens.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Op zoek naar info over parameters voor contactformulier

@computerke 

Bedoel je dit?

0 Likes
computerke
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Op zoek naar info over parameters voor contactformulier

Bedankt voor de reactie, Janne_man, maar dit is helaas niet hetgeen ik zoek. Het gaat over de parameters die je in de html moet ingeven.

Op https://www.webhulp.x10.bz/FormulierViaEmail/index_telenet.php vond ik een mooie uitleg, maar ik weet dat ik het ooit van de telenet-site onder /users heb gevonden met een overzicht van alle parameters die je kan gebruiken.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Op zoek naar info over parameters voor contactformulier

@computerke 

Als het onder users.telenet.be is, dan is dat gewoon een gebruiker die zulke informatie geeft op zijn webpagina.

 

Met te googlen naar html hoe een webformulier maken vind ik onder andere dit.

computerke
Freshman Meerweter
Berichten: 48
Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Op zoek naar info over parameters voor contactformulier

Wellicht was dat een gebruiker die het er niet meer heeft opstaan, maar jouw link is ook een prima tpi: bedankt!