Beantwoorden
denzelva
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

PS4 Remote Play geeft melding te lage internetsnelheid

Ik gebruik thuis PS4 Remote Play op mijn laptop wanneer de TV bezet is. 

Op mijn thuisnetwerk werkt dit goed maar wanneer ik vanaf een extern netwerk (buitenshuis) probeer te starten krijg ik de melding dat de internetsnelheid te laag is om remote play te starten. Een snelheidstest op de laptop buitenshuis geeft als resultaat 86Mbps downloadsnelheid en 26Mbps uploadsneldheid.

De Playstation is bekabeld aangesloten op een Wifi-booster Access point die ook via kabel verbonden is met de modem. Internetsnelheid Playstation (211Mbps download/18Mbps upload).

 

Heeft iemand hier nog problemen mee gehad? Is hier een oplossing voor te vinden?

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

PS4 Remote Play geeft melding te lage internetsnelheid

@denzelvauw upload van de PS4 is te traag vrees ik, probeer deze met een UTP kabel rechtstreeks op de modem aan te sluiten zonder tussen apparaten in, dan zal je upload snelheid op de playstation ook hoger zijn en minder problemen buitenshuis 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
denzelva
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

PS4 Remote Play geeft melding te lage internetsnelheid

Heb de playstation rechtstreeks aangesloten op de modem, helaas zelfde probleem. 

Ik gebruikte de mac versie van PS4 Remote Play. Uiteindelijk via Bootcamp de Windows versie geprobeerd. Bij deze lukt het wel. Vermoedelijk een probleem in de mac versie of de netwerkinstellingen van macOS (heb de laatste versie). Via de omweg met Windows kan ik het toch verder gebruiken. 

0 Likes