24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Problemen bij het openzetten van poort 80 & 443
Om vanop afstand op mijn alarmsysteem in te loggen moeten bovenstaande poorten open staan. Maar elke keer dat ik deze toevoeg via MIJN TELENET port forwarding, valt de internet verbinding weg en zijn deze ingaves ook weg.
Ik heb beide regels reeds toegevoegd aan port forwarding maar zonder veel succes.
Na talloze telefoon naar de telenet klantendienst, krijg ik telkens de antwoordt van we zijn ermee bezig 🙄.
Heeft iemand hiervoor een oplossing.
Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: Poort 80 & 443
momenteel zijn er problemen met mijn telenet op 22 Mei gaat mijn telenet een update krijgen het gaat onder andere over de geavanceerde instellingen pagina onthou ook dat het openzetten van standard poorten 80(webserver poort) en 443(ssl poort) bepaalde beveiligingsrisicos met zich meebrengt.
Dit probleem zou opgelost zijn, maar ik heb nog steeds het "Aie ... fout etc..."
Ik ga nog eens een probleem openen als dit ten minsten lukt.
De link naar "Overzicht van problemen met 'Geavanceerde instellingen'" geeft niets meer. Het werkt niet en Telenet support is op de hoogte. ik heb wel al acht keer een ticket geopend maar dat wordt gesloten zonder ik er iets van weet.
Ik zal maar blijven proberen en elke week een nieuwe call doen aan de helpdesk.
@Herostratos je kan in het overzicht dat werd gedeeld zien dat het probleem dat de "Oeps, er ging iets mis"-foutmelding geeft nog niet opgelost is. Hier staat nog steeds een onderzoek voor open.
JA, onderzoek open maar:
- Zes maanden onderozoek is wat lang om te beweren iemand zoekt.
- Dat kan ook aangepast zijn langs Telenet kant; wat een minimum zou zijn
'Oeps er ging iets mis'
Nie normaal ,iets wat al maanden aanhoud.
Gewoon onbekwaam .Zelfs 'n profiel foto toevoegen werkt niet.