Beantwoorden
Kristof_567
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Port forwarding lokaal ip adres:88

Heb een opname box voor camera.
Kan daar intern aan 192.168.0.x:88

Bij Proximus modem krijg ik het ingesteld dat ik van buiten af kan inloggen
daar ik bij intern adres de :88 kan mee geven

Hier bij telenet (Wireless modem 3.0 (DOCSIS)) kan ik bij intern ip adres de :88 niet mee geven.

Hoe doe ik port forwarding op 192.168.0.x:88

Staan hier al zoveel oplossingen over, maar ik ben nog niet mee....vrees ik....


0 Likes
2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Port forwarding lokaal ip adres:88

Voor de X moet je de poort 88 forwarden. In mijn Telenet kies je onder Internet, Mijn Thuisnetwerk, Modem details, Geavanceerde instellingen, IP4 firewall & port forwarding.

 

Allicht heb je geen vast IP adres.  Als je van plan bent om dat langere tijd te gebruiken is het aangewezen om gebruik te makken van een dynamische dns zoals noip. 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Port forwarding lokaal ip adres:88

Mijn eerste vraag is dan: Heb je de standaard modem van Telenet(HGW), een zwarte of witte met 4 gele uitgaande poortjes?

Zo ja, dan is de oplossing zoals @janne_man  zegt.

Heb je deze modem en daarachter nog een eigen router dan moet je dit eers forwarden naar je eigen router en in je eigen router nog eens naar je toestel.

Heb je een modem only en een eigen router dan moet je de instelling doen in je eigen router.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes