Beantwoorden
Wannes_a
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Portforwarding werkt niet meer

Deze week wou ik mijn raspberr pi als proxy portforwarden voor vrienden maar als ik een regel toevoeg dan verdwijnt de knop om op te slaan en als ik de regel terug verwijder komt hij terug, weet iemand hoe dit komt of is dit een fout van Telenet.

Voor de wijziging van de mijn Telenet website werkte het wel.

2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5925
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Portforwarding werkt niet meer

@Wannes_a 

Er zijn idd technische problemen om dit te doen daar zijn ze van op de hoogte en er word gewerkt een een fix. Moest je het heel dringen nodig hebben kan je de klantendienst contacteren en die maken dit dan in orde. Geef wel direct de juiste correcte poorten door die open gezet moeten worden. Ook belangrijk om te weten als er dingen achteraf niet werken of er zijn andere technische dingen dan is de klantendienst , Telenet in het algemeen , hier niet verantwoordelijk voor en is er geen verdere support op. Enkel kunnen ze je dus nu helpen de poorten open te zetten of je moet wachten op de fix maar wanneer die uiteindelijk komt durf ik niet te zeggen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wannes_a
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Portforwarding werkt niet meer

Bedankt voor de info, zelf heb ik het niet direct nodig want het is voor een extra projectje