Beantwoorden
GJ36
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
π-DAY! Goed gevonden! Primeur! Pageturner!

Powerlines kopen

Hallo.

 

Ik zou graag een aantal powerline adapters kopen (zonder wifi capabilities). Ik heb er minimum 5 nodig. Op de site staat dat deze verkrijgbaar zijn in een telenet center. Nu zei men daar 2 maand geleden dat er teveel vraag naar was en dat ik moest wachten. Nu heeft men laten weten dat ik deze via de site moet bestellen. Ik zie echter niet waar dit kan en zou ze toch het liefst via telenet kopen wegens de garantie op compatibiliteit met de andere telenet devices.

 

Nu ik me toch tot het forum richt, kan ik ook direct advies vragen over de prijs. Ik dacht dat de beste oplossing zou zijn om de gratis adapter waar iedere klant recht op heeft te bestellen, samen met een starter kit (2 adapters) en dan nog 2 extra adapters. Zou dit lukken of is de gratis wifi booster niet compatibel met de anderen?

 

 Alvast bedankt.

 

 

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Powerlines kopen

Met de Telenet app kan je deze bestellen

https://www2.telenet.be/nl/ontdek/applicaties/
De eerste app staat de uitleg

De prijs kan ik ook niet direct vinden
Ik dacht de eerste 2 gratis (uitgezonderd 5 euro leveringskost)
en elke bijkomende 2 euro/maand (ik kan fout zijn hoor)

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5204
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Powerlines kopen

Het set dat je gratis kan huren omvat 1 gewone powerline en 1 wifi powerline.

Niet wifi powerlines huren kosten 1 (één) euro per maand per stuk. Een set van 2 is één wifi  en één niet wifi aan 2 euro per maand. Deze prijzen vind je hier als je op Download klikt.

De niet wifi powerline is Powerline Comtrend PG-9073-TN. Let wel elke powerline heeft maar één utp aansluiting.

 

Als je naar een Telenet shop gaat, krijg je die direct mee. In het andere geval is er een verzendkost van vijf euro.

Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 312
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Powerlines kopen

 

Je kan de Telenet Powerlines kan je niet kopen, enkel huren.

Via deze website kan je de wifi boosters rechtstreeks bestellen: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/bestel-je-wifi-booster/

Er is een leveringskost van 5 euro.

0 Likes
GJ36
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
π-DAY! Goed gevonden! Primeur! Pageturner!

Powerlines kopen

Bedankt voor de heldere uitleg.

 

In de Telenet shop kunnen/willen ze ze niet meegeven, dus zou ik graag alles in 1 keer bestellen.

Ik vind echter niet waar ik de gewone powerlines kan bestellen. Zowel op de site als de app kan ik enkel de wifi-powerlines selecteren. Zo heb ik er uiteraard geen 5 nodig. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5204
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Powerlines kopen

Bel gewoon naar  015 66 66 66. Benadruk wel het aantal niet wifi. Als ze zeggen dat dit niet gaat, verwijs hun dan naar de prijslijst (zoeken naar 'handleidingen en andere documenten', en daar onder 'Algemeen' 'Prijslijst' kiezen, vervolgens kijken op pagina 6.

 

Je kan natuurlijk ook in een andere winkel (of keten) powerlines kopen. Als je dit doet koop er dan die werken volgens G.hn norm (in principe zouden die ook moeten werken met de huidige powerlines van Telenet), zoals bijvoorbeeld de nieuwe generatie van Devolo (de Magic serie, niet de Dlan die een oudere technologie volgt).

0 Likes