Beantwoorden
Arjenpro_
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Probleem internet (DNS cache?)

Ik ben vandaag overgeschakeld van Whoppa naar Wigo and sindsdien doet het internet het niet meer correct.

 

Sommige sites werken wel (diegene die ik al eens bezocht heb) en de andere laden gewoon niet.

 

TerugkijkTV werkt ook niet.

 

 

Telenet heeft een technieker gestuurd maar ik vermoed dat het hier niet gaat om een hardware probleem.

 

Alvast bedankt.

0 Likes
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Probleem internet (DNS cache?)

@Arjenpro_, heb je de modem van Telenet al eens een reset gegeven? Probeer dit anders zeker eens door hem zo'n minuut zonder stroom te plaatsen. Als dat niet helpt, kan het zijn dat er achterliggend in de systemen bij Telenet een wijzigingen niet 100% afgerond is. Dan zou ik even contact opnemen met hen telefonisch of via de sociale media kanalen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Franchipane
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Probleem internet (DNS cache?)

Misschien zijn onze problemen gelinkt. Mijn probleem is wel pas gisteren avond opgedoken toen ikzelf en klanten ipv mijn site www.bizzylizzy.be steeds op google terecht komen - zonder enige foutmelding. Het gebeurt ook telkens waardoor voor sommige telenet klanten mijn site nietmeer bereikbaar is.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Probleem internet (DNS cache?)


@Franchipane@  schreef:

Misschien zijn onze problemen gelinkt. Mijn probleem is wel pas gisteren avond opgedoken toen ikzelf en klanten ipv mijn site www.bizzylizzy.be steeds op google terecht komen - zonder enige foutmelding. Het gebeurt ook telkens waardoor voor sommige telenet klanten mijn site nietmeer bereikbaar is.



Heb je al eens je site hosting provider (one.com) gecontacteerd? Kan je zelf nog op je site via FTP? Lijkt mij eerder iets met de A records. Ook hier kan ik uw site niet bereiken. Even laten testen door niet-Telenet klanten als dit kan.

Via tracert krijg ik wel een IPv6 adres te zien. Maar zo geraak ik op niet op uw site. Logisch dacht ik omdat het een gedeelde server is denk ik.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes