De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen in de netwerkinstellingen

Beantwoorden
Highlighted
Professional Superweter
Berichten: 5478
Jij bent een pro! Meer goede raad dan tante Kaat Jij bent af! Opgeruimd staat netjes!

@AG2  Beginnen van het begin. En dat zijn uw netwerkinstellingen op uw toestel controleren.

Daarvoor haal je er even de handleiding bij op blz.5 en 6 van deze handleiding:

https://download.brother.com/welcome/doch100520/snc2_wnsg01nl.pdf 

Hoogstwaarschijnlijk is uw IP adres veranderd door de nieuwe modem/router. Dat is het gemak van een vast IPadres in te stellen op uw toestel.

Uw volgende stap zal zijn om uw toestel terug aan te melden in uw software. Want die beschikt niet meer over de juiste gegevens om verbinding te maken.

Dit doe je door de blz. 7 en volgende te volgen in de handleiding.

Succes en probeer een vast IPadres in te stellen op uw toestel om dergelijke problemen in de toekomst te vermijden. Dit doe je overigens volgens de instructies op blz. 6 "Overige" onder TCP/IP en vooraleer je aan te melden op je software.

Hoe je een vast IP adres ingeeft heb ik al eens vermeld.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Primeur! Mooi, mooi! Pageturner! Hey, jij weer! :-)

Hallo Igvfer, 

Ik moet je duizend maal danken, u hebt mij de oplossing geboden. 

Probleem is opgelost, mijn scan n cut connecteert terug met mijn computer.

Mijn dag kan niet meer stuk, hartelijk dank en nog een fijne dag.

 

Groetjes Anja