@Ex-Netweter Beginnen van het begin. En dat zijn uw netwerkinstellingen op uw toestel controleren.
Daarvoor haal je er even de handleiding bij op blz.5 en 6 van deze handleiding:
https://download.brother.com/welcome/doch100520/snc2_wnsg01nl.pdf
Hoogstwaarschijnlijk is uw IP adres veranderd door de nieuwe modem/router. Dat is het gemak van een vast IPadres in te stellen op uw toestel.
Uw volgende stap zal zijn om uw toestel terug aan te melden in uw software. Want die beschikt niet meer over de juiste gegevens om verbinding te maken.
Dit doe je door de blz. 7 en volgende te volgen in de handleiding.
Succes en probeer een vast IPadres in te stellen op uw toestel om dergelijke problemen in de toekomst te vermijden. Dit doe je overigens volgens de instructies op blz. 6 "Overige" onder TCP/IP en vooraleer je aan te melden op je software.
Hoe je een vast IP adres ingeeft heb ik al eens vermeld.
Ignace (igvfer) | Krak Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.