Beantwoorden
freddyh
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
My smart Valentine Trick or treat? Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes.

Programma opnemen

Kan ik met 2 digicorders 4 programma´s op hetzelfde tijdstip opnemen?

0 Likes
10 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Programma opnemen

Ja 2 tegelijk op iedere digicorder dus 4 in totaal. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Programma opnemen

Plus op elke digicorder nog een derde programma live bekijken, geeft dus een totaal van zes simultane kanalen. Smiley Knipoog



   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
freddyh
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
My smart Valentine Trick or treat? Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes.

Programma opnemen

Voor de 2de digicorder heb je ook een coax nodig, maar heb slecht 1 aansluiting van telenet, heb dan de rf out van de 1ste verbonden naar de 2de digicorder, maar krijg dan blokvorming en sommige zenders geen signaal, moet ik dus om een andere wanddoos met meerdere uitgangen?

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Programma opnemen

Je hebt inderdaad ook een coax nodig voor de 2de digicorder.

Is het een lange coaxkabel van de RF OUT naar je 2de digicorder? Al eens een andere coaxkabel geprobeerd?

Er zijn ook van de coaxsplitters (zo'n tweewegstekkertje) te koop. Ik heb ze onlangs zien liggen in de winkel waarop het telenetsymbooltje stond en de tekst 'goedgekeurd door telenet' dacht ik.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
freddyh
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
My smart Valentine Trick or treat? Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes.

Programma opnemen

Heb de rf out verbonden van de eerste recorder met de rf in van de 2de recorder, had op sommige zenders slechte signaalkwaliteit, denk dat je verlies hebt als je doorlust, 2de digicorder eens aangesloten op de rf van de wanddoos en signalen waren op alle zenders ok. coax zijn nieuw en max 1.5 m lang. 

Dus zal een versterker moeten zijn met 4 uitgangen, kan je deze verkrijgen in de telenetshop?

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Programma opnemen

Nee een versterker kan je zomaar niet gaan afhalen in tegenstelling tot een modem. Om de versterker te laten vervangen gaan ze je een technieker sturen. Probeer eens zo'n tweewegstekkertje? Werkt perfect bij mijn ouders.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
freddyh
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
My smart Valentine Trick or treat? Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes.

Programma opnemen

Ga ik eerst eens proberen.

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Programma opnemen


@freddyh schreef:

Ga ik eerst eens proberen.


Dat lijkt me de makkelijkste en goedkoopste oplossing.

Let er dan wel op dat er een logo van telenet opstaat voor de zekerheid. Niet dat die anderen daarom niet goed zijn maar om weer het voorbeeld van mijn ouders te nemen: zij hadden eerst slecht signaal met hun eerste tweewegstekkertje en nu niet meer.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
chrisb
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Trick or treat? Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes!

Programma opnemen

Jawel, elk kan er 2 opnemen tegelijkertijd. Je kan wel naar niets anders meer kijken.

0 Likes
chrisb
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Trick or treat? Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes!

Programma opnemen

Euh, vergeet die beperking van 2 tuners, er zijn er 3. Je kan een ander programma bekijken.

0 Likes