Beantwoorden
Jones97
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Hoort wie klopt daar? Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Ps4 nat type

Hallo ik speel heel vaak ps4 en heb altyd nat type 2 en aangezien ik geen mogelijkheid heb een eigen modum te kopen, zou ik graag willen weten hoe het werkt om het zonder een eigen modum te doen om het nat type op op open te krijgen alvast bedankt!

Tags (1)
0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ps4 nat type

NAT type 1 (Open). Rechtstreeks op de modem only met eventueel een switch ertussen. Dus een publiek IP adres op je PS4

NAT type 2. Modem only met eigen router of Telenet HGW (modem/router) IP adres in de zin van 192.168.X.X. Eventueel portforwarding noodzakelijk in je eigen router of via "mijn Telenet".

Dus bij jou heb je een aansluiting via een router al of niet Telenet router. En er wordt aangeraden  UPnP aan te zetten.

Achtergrond informatie: https://gamer.nl/artikelen/achtergrond/hoe-stel-je-het-juiste-nat-type-in-op-je-ps4/?API_COOKIE_REDI...

 

Aan de reacties te zien onderaan de link zijn er toch een pak mensen die, of niet goed lezen of het niet goed begrijpen.

 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes