24791
netweters
|
152705
antwoorden
|
20730
vragen
|
Beste
ik zit met een vervelend probleem ik geraak maar niet op de server van black ops door het internet ik heb zowel via kabel als wifi geprobeert
telkens als ik de internet test doe is alles perfect en succesvol ook de download snelheid is uitstekend ik heb de dns server ook al aangepast en ook dit helpt niet ik heb dit probleem zowel bij black ops 3 als 4 ik kan wel op playstation network en op google en netflix gaat wel allemaal zijn er mensen die mij hierbij kunnen helpen ? Groetjes
@Ex-Netweter heeft u eventueel ook eens geprobeerd de firewall uit te zetten in de modem? Kan natuurlijk zijn dat deze de verbinding ergens tegenhoud. Eventueel ook eens nakijken welk type NAT uw PS4 gebruikt. Bij een NAT type 3 weet ik ook dat sommige functies niet altijd beschikbaar zijn.
Beste ik heb nat type 2 altijd en hoe kan ik de firewal uitzetten ik heb de upnp ook actief gezet maar dit werkt nog steeds niet
Ik heb hier ook NAT Type - Type 2, draadloos zelfs, en dat geeft geen problemen. Ik zie in je eerste afbeelding enkel ERROR staan. Wat zegt de volledige foutmelding?
Kan je ook even zeggen hoe je netwerk in elkaar steekt? HGW (Home Gateway/ modem-router), switch, eigen router, PS4, kabel/draadloos, ...
Voor alle duidelijkheid: met andere games lukt het wél en het probleem is niet te wijten aan de server?