24748
netweters
|
152286
antwoorden
|
20688
vragen
|
Beste netweters,
Al enkele dagen heb ik te kampen met het volgende probleem: wanneer ik een hyperlink uit een ontvangen mail aanklik en mijn webbrowser (Firefox Quantum) is NIET geopend, wordt de browser wel geopend, maar verder gebeurd er niks. Meer zelfs: mijn laptop "blijft hangen" en moet herstart worden. Vreemd genoeg opent de link wel gewoon als Firefox al geopend is en kan ik verder werken.
Besturingssysteem Windows 10, email client: Mailbird, browser Firefox (beiden staan als standaardprogramma ingesteld)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Misschien een bug in Fx? Heb je al eens geprobeerd om een andere browser (Edge?) in te stellen als standaard om te zien of die hetzelfde gedrag vertoont?
Misschien je standaardbrowser eens opnieuw instellen. Er is door de update misschien is mis gelopen. Onder win10 zit dat onder standaard apps. Eerst eens op chrome zetten bijvoorbeeld en dan terug naar hetgeen je wil.
Firefox Quantum is nog maar net gelanceerd en ik ervaar als webdesigner ook veel problemen. Zo laden website veel trager, start de browser trager op, enz.
Waarschijnlijk zal jou probleem een bug zijn of is er iets fout gegaan bij het installeren/updaten.
Ik zou Fx volledige verwijderen en opnieuw installeren.
Exporteer eventueel je bladwijzers en je opgeslagen wachtwoorden ( voor de laatste heb je een add-on nodig) zodat je na herinstallatie ze opnieuw kan importeren.
Heb je al eens een antivirus- en anti-spywareprogramma op jouw laptop losgelaten ?
Is opgelost. FF verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alles is ok.
Bedankt.
@Puch schreef:Ik zou Fx volledige verwijderen en opnieuw installeren.
Exporteer eventueel je bladwijzers en je opgeslagen wachtwoorden ( voor de laatste heb je een add-on nodig) zodat je na herinstallatie ze opnieuw kan importeren.
Je moet niet per se een add-on installeren voor die wachtwoorden. Je kan Fx ook syncen of je haalt het bestand manueel uit je Fx Profile.