Beantwoorden
Marco
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
My smart Valentine All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Raar hyperlink probleem

Beste netweters,

Al enkele dagen heb ik te kampen met het volgende probleem: wanneer ik een hyperlink uit een ontvangen mail aanklik en mijn webbrowser (Firefox Quantum) is NIET geopend, wordt de browser wel geopend, maar verder gebeurd er niks. Meer zelfs: mijn laptop "blijft hangen" en moet herstart worden. Vreemd genoeg opent de link wel gewoon als Firefox al geopend is en kan ik verder werken.

Besturingssysteem Windows 10, email client: Mailbird, browser Firefox (beiden staan als standaardprogramma ingesteld)

0 Likes
6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Raar hyperlink probleem

Misschien een bug in Fx? Heb je al eens geprobeerd om een andere browser (Edge?) in te stellen als standaard om te zien of die hetzelfde gedrag vertoont?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Raar hyperlink probleem

Misschien je standaardbrowser eens opnieuw instellen. Er is door de update misschien is mis gelopen. Onder win10 zit dat onder standaard apps. Eerst eens op chrome zetten bijvoorbeeld en dan terug naar hetgeen je wil.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Raar hyperlink probleem

Firefox Quantum is nog maar net gelanceerd en ik ervaar als webdesigner ook veel problemen. Zo laden website veel trager, start de browser trager op, enz.

 

Waarschijnlijk zal jou probleem een bug zijn of is er iets fout gegaan bij het installeren/updaten.

 

Ik zou Fx volledige verwijderen en opnieuw installeren.

Exporteer eventueel je bladwijzers en je opgeslagen wachtwoorden ( voor de laatste heb je een add-on nodig)  zodat je na herinstallatie ze opnieuw kan importeren.

 

 

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Raar hyperlink probleem

Heb je al eens een antivirus- en anti-spywareprogramma op jouw laptop losgelaten ?

0 Likes
Marco
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
My smart Valentine All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Raar hyperlink probleem

Is opgelost. FF verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alles is ok.

Bedankt.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Raar hyperlink probleem


@Puch schreef:

Ik zou Fx volledige verwijderen en opnieuw installeren.

Exporteer eventueel je bladwijzers en je opgeslagen wachtwoorden ( voor de laatste heb je een add-on nodig)  zodat je na herinstallatie ze opnieuw kan importeren.

 

 


Je moet niet per se een add-on installeren voor die wachtwoorden. Je kan Fx ook syncen of je haalt het bestand manueel uit je Fx Profile.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.