Beantwoorden
mheirman
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Safespot: geblokkeerde websites, Dropbox en installatie

Ik heb safespot geïnstalleerd op mijn modem. Sindsdien kan ik op mijn laptop (windows microsoft) geen toegang meer krijgen tot tal van websites. Bovendien synchroniseert mijn dropbox niet meer. Tevens slaag ik er niet in safespot guard te installeren op mijn laptop (wel gelukt op andere toestellen). Kan hieraan verholpen worden ? Alvast dank.  

0 Likes
7 reacties
Tomy1974
Experienced Meerweter
Berichten: 99
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

Safespot: geblokkeerde websites, Dropbox en installatie

Telenet hiervan op de hoogte brengen over de geblokkeerde websites.

Bij mij werkt de dropbox wel op mijn laptop Windows 10 en installatie was geen probleem.

Enkel de printer Canon TS8050 en windows Mail werkt bij ons niet (enkel op de laptop, rest in orde), op dit moment is dat het enige vastgestelde.

Vermoedelijk te maken met het profiel WIFI staat op openbaar?

Telenet is ervan op de hoogte, dus afwachten voor mij.Safespot-2.JPG

0 Likes
Dann
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Safespot Smartlock Play Fit Primeur!

Safespot: geblokkeerde websites, Dropbox en installatie

Bedankt. Is het mogelijk om een aantal van deze url's te delen? Op die manier kunnen we kijken of het gaat om false positives dan wel over websites die wel degelijk een probleem vormen. De synchronisatie van Dropbox is een volledig nieuw gegeven. Er zijn nog geen eerdere meldingen van dit probleem. Dit gaan we heel snel in detail bekijken.Mbt je laptop, om welke computer gaat het? Welke versie van het OS?

Venture leader bij Telenet
Tomy1974
Experienced Meerweter
Berichten: 99
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

Safespot: geblokkeerde websites, Dropbox en installatie

Goedendag, heb juist antwoord gekregen van Telenet over de Mail van Windows 10.

Zou niet bij Telenet liggen, maar de mail werkt perfect als de safeguard uitstaat en werkt niet als deze aanstaat! Foutmelding 0x8007271d, uitgaande mail met de firewall. Dus met smtp.telenet.be, heeft ervoor altijd gewerkt. De enige beveiliging dat actief is, is van Telenet. Een technieker van het Swat-team heeft dit zelf vastgesteld bij mij thuis.

Het lijkt op monopolie: terug naar START.

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Safespot: geblokkeerde websites, Dropbox en installatie


@Tomy1974  schreef:

Goedendag, heb juist antwoord gekregen van Telenet over de Mail van Windows 10.

Zou niet bij Telenet liggen, maar de mail werkt perfect als de safeguard uitstaat en werkt niet als deze aanstaat! Foutmelding 0x8007271d, uitgaande mail met de firewall. Dus met smtp.telenet.be, heeft ervoor altijd gewerkt. De enige beveiliging dat actief is, is van Telenet. Een technieker van het Swat-team heeft dit zelf vastgesteld bij mij thuis.

Het lijkt op monopolie: terug naar START.


Ik heb net uit nieuwsgierigheid het hier even getest.
Ik kan mails versturen via de app in Windows 10 met een telenet account en safespot actief

0 Likes
Tomy1974
Experienced Meerweter
Berichten: 99
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

Safespot: geblokkeerde websites, Dropbox en installatie

Goedendag

Op mijn desktop werkt het ook allemaal perfect.

Enkel op de laptop wilt het niet werken, enkel als ik Safespot uitschakel.

Dus heb Safespot verwijderd en geprobeerd deze terug te installeren.

Maar kreeg nu Safespot niet meer geactiveerd.

Wat nu?

 

0 Likes
Peg09
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Safespot: geblokkeerde websites, Dropbox en installatie

Heb hetzelfde probleem, er is via klantendienst dossier geopend, maar hebben geen oplossing, kan op laptop wel safespot installeren maar hij slaat de stap om te activeren over, terwijl op app op gsm aangeeft: activeer toestel (antivirus), momenteel toch maar terug firewall en antivirus van win 10 zelf geactiveerd, jammer want, men betaalt er wel 5€ voor per maand, het moet op alle toestellen werken vind ik, het kan zoals nu wel eens gebeuren dat je door omstandigheden moet herinstalleren, daar was Internet Security Pack wel een stuk beter en handiger door 

Tomy1974
Experienced Meerweter
Berichten: 99
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

Safespot: geblokkeerde websites, Dropbox en installatie

Juist iemand van de technische dienst aan de lijn gehad.

Ze zijn er dus mee bezig, met het gekende probleem.

Dat de Safespot geen activatie-code vraagt, zou ergens in het register kunnen staan.

Dus afwachten.

Het probleem dat sommigen toepassingen geblokkeerd word is de fout van Safespot dat deze het actief-profiel in openbaar zet i.p.v. privé of dergelijks.

Ook de bewaking van Wifi-verbindingen staat niet op, wat op de desktop wel het geval is.

Zou misschien ook handig zijn om een optie te voorzien in Safespot voor PC om deze uit te zetten en nog beter voor een ingestelde tijd.Safespot-40.JPG 

0 Likes