Beantwoorden
Hubertsimonne
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Safespot+ op MacBook Pro werkt niet

Ik heb een MacBook Pro laptop, iPhone en 2 iPads  alles van Apple.

ik heb de safespot + (betalend) genomen. Heel wat problemen om dit te installeren en nu weet ik nog niet welke toestellen zowel thuis als op verplaatsing beveiligd zijn?

In elk geval kan ik safespot+ niet installeren op mijnMacBook Pro laptop ( het toestel dat ik het meest wil beveiligen) het schijnt dat er iets van een oude beveiliging van Telenet opstaat en deze moet eraf maar dat lukt niet. Dit is niet aangenaam.

 

Titel gewijzigd door MarianneM | Vorige titel: Safespot+

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Safespot+ op MacBook Pro werkt niet

Heel eerlijk? Aangezien je blijkbaar alleen maar Apple producten gebruikt zou ik zelfs durven zeggen dat Safespot je niet veel gaat helpen.

 

Uiteraard zal dit helpen met het Phishing gebeuren. Maar je bent toch niet zo iemand die zomaar overal op klikt en de codes van de kaartlezer op elke website invult. 😉

 

En uiteraard zal hier wel een discussie over gebeuren dat er ook malware/virussen voor de Mac beschikbaar zijn enzovoort. Maar héél eerlijk...Safespot gaat je niet veel helpen.

 

Waar het wel handig voor kan zijn is dat je bepaalde beperkingen kan instellen voor een gezinslid.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
Hubertsimonne
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Safespot+ op MacBook Pro werkt niet

Dank u wel voor het antwoord. Benieuwd wat Telenet hierop zal antwoorden dat ik hun product niet kan gebruiken op mijn MacBook Pro.

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Safespot+ op MacBook Pro werkt niet


@Hubertsimonne  schreef:

Dank u wel voor het antwoord. Benieuwd wat Telenet hierop zal antwoorden dat ik hun product niet kan gebruiken op mijn MacBook Pro.


Zo zou ik het niet durven stellen. Safespot+ is voor macOS te downloaden op deze pagina. Hoe het exact komt dat jij dit niet kan installeren daar is nog verder onderzoek voor nodig. Misschien dat screenshots bij je installatie samen met de foutmeldingen ons kan helpen. Persoonlijk denk ik niet dat je heel veel hulp van Telenet hierbij moet verwachten.

 

Echter is de vraag wat de meerwaarde voor jouw Apple producten gaat zijn. Zeker als je er nog voor moet betalen wat in jouw geval is. Ik zou zeggen bespaar je al die moeite en al die centen en annuleer die optie van Safespot.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



Tags (2)
0 Likes
Hubertsimonne
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Safespot+ op MacBook Pro werkt niet

Ik wacht nog steeds op reactie van Telenet over mijn vraag terzake.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot+ op MacBook Pro werkt niet

@Hubertsimonne  

Heb zelf ook een MacBook Pro van begin dit jaar en kan de safespot+ perfect gebruiken. 

Je geeft aan dat er nog een oud virus programma op je MacBook staat maar je kan toch via Finder kijken naar de downloads welke programma's je er hebt op staan. Dan kom je vast en zeker dat virus programma tegen , als je er al eentje op hebt staan. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Safespot+ op MacBook Pro werkt niet


@Hubertsimonne  schreef:

Ik wacht nog steeds op reactie van Telenet over mijn vraag terzake.


Zoals ik al eerder zei moet je van Telenet hiermee niet veel hulp verwachten. 

 

Maar in alle eerlijkheid wat verwacht je van Safespot+? Je betaalt er extra voor. Maar wat is je doel eigenlijk? Zeker aangezien je allemaal Apple apparaten gebruikt. Nergens lees je degelijke informatie over wat precies Safespot+ voor jouw kan betekenen.

 

Toegegeven als je je wenst te beschermen tegen phishing sites dan kan dit een klein beetje helpen. Ouderlijk toezicht op je Apple apparaten kan je gewoon instellen daar heb je Safespot+ niet voor nodig.

 

Telenet zal het niet graag horen maar voor jouw heeft die Safespot praktisch geen enkele meerwaarde. Bespaar je de centen en doe er iets anders mee.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.