Beantwoorden
Steven12
Freshman Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Safespot werkt niet op Windows 11

Krijg Safespot maar niet geïnstalleerd op nieuwe pc met Windows 11.

installatie stopt telkens en krijg onderstaande melding.

IMG_2158.jpeg

 doch zegt de Safespot app dat deze gekoppeld is??

maar de installatie op de pc werkt niet.

graag een oplossing, ik betaal maandelijks voor deze optie, dus wil ook dat het werkt.

5 reacties
Anissa
Moderator
Topicwurm! Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Nog geen reader's digest? :-)

Hallo! Iemand die @Steven12 kan helpen bij de installatie van Safespot+ op zijn nieuwe pc? Alvast bedankt om mee te denken! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewAnissa | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Heb je W11 24H2 geïnstalleerd? Volgens de foutmelding wel. Dit is de meest recente versie van W11, maar nog niet iedereen heeft die; tenzij manueel geïnstalleerd of gebruikers die deel uitmaken van het Insider programma. Mogelijk is Safespot nog niet mee met deze versie. Een telefoontje naar de helpdesk, vragen naar compensatie (of op zijn minst tijdelijk stopzetten van de service en niet meer aanrekenen).

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Roerdomp
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Hier net zelfde aan de hand. Op android apparaten geen probleem, alleen windows11 werkt niet meer na update 24H2.

pivdb
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Sinds november 2024 hetzelfde probleem op al mijn windows 11 24H2 apparaten.  (Nieuwe laptop en update van Win10 naar 11 op PC) 

Ik hou angstvallig de update naar win11 24H2 tegen op een andere laptop met werkgegevens zodat safespot nog even doet wat het moet doen. Ik heb via helpdesk nog geen nieuwe feedback mogen ontvangen sinds december. Wel een eenmalig tegemoetkoming in december, maar vanaf januari rekenen ze opnieuw de volle pot aan zonder dat er wat veranderd is.  Op de website vind je verder ook geen informatie dat safespot niet compatiebel is met win 11 24H2... bijzonder

Roerdomp
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Denk dat Telenet er zelf geen raad mee weet. Na dat ik de klantendienst belde is er een dossiernummer opgesteld.....men ging me bellen....