41847
netweters
|
18366
gesprekken
|
19847
vragen
|
Verleden week installeerde ik mijn nieuwe iphone15 pro en alles werkte normaal. Na de update van IOS17.0.2 werkte mijn 4g niet meer. Ik dacht dat het aan de simkaart lag, maar met de simkaart van onze andere gsm werkte het ook niet. Na heel wat zoeken en testen bleek de vpn van het security pack het probleem. Toen ik het pack deïnstalleerde op mijn gms werkte alles weer normaal (payconic, bankapp ...). Gelukkig tot gisteren, toen bleek dat alles opnieuw geïnstalleerd was op de iphone en we met hetzelfde probleem zaten.
Omdat onze ene laptop ook problemen heeft met het pack, heb ik alles verwijderd en in 'mijn telenet' het security-pack gedeactiveerd.
Was dit te drastisch ? En zo ja wat is de oplossing voor mijn iphone ?
Alvast bedankt op voorhand voor wat hulp.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet security app en safespot zorgen voor problemen
@Vincent_DS Enkel telenet kan hier helpen, ze brengen een produkt aan de man die niet up to date is en die maar half werkt, der zijn hier al genoeg vragen over geweest. Jij als telenet moderator zou dat moeten weten en je kan die persoon toch ook wijzen op het feit dat telenet tekort schiet op vele vlakken. Enkel hun facturatiedienst werkt te goed.
@Buckchri Er zijn hier op het forum genoeg berichten dat safespot niet goed werkt op iphone en mac.
Had idd ook al problemen ermee op mijn imac en daar ook gedeactiveerd indertijd.
Dankjewel voor de respons.
Een regelrechte schande is het! Waarom kan je hierover geen waarschuwing terugvinden op de website van Telenet? Heb mij suf gezocht en uiteindelijk ook uitgevlooid dat de haperende Safeguard beveiliging de oorzaak was.
Hier was het net zo. Ik had net nieuwe iphone en wou hem tweede dag terugsturen naar trlenet omdat 4g niet werkte. Bleek het de safeguard te zijn.