Beantwoorden
Buckchri
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Safespot zorgt voor problemen op iPhone/laptop

Verleden week installeerde ik mijn nieuwe iphone15 pro en alles werkte normaal.  Na de update van  IOS17.0.2 werkte mijn 4g niet meer.  Ik dacht dat het aan de simkaart lag, maar met de simkaart van onze andere gsm werkte het ook niet.  Na heel wat zoeken en testen bleek de vpn van het security pack het probleem.  Toen ik het pack deïnstalleerde op mijn gms werkte alles weer normaal (payconic, bankapp ...).  Gelukkig tot gisteren, toen bleek dat alles opnieuw geïnstalleerd was op de iphone en we met hetzelfde probleem zaten.

Omdat onze ene laptop ook problemen heeft met het pack, heb ik alles verwijderd en in 'mijn telenet' het security-pack gedeactiveerd.

Was dit te drastisch ?  En zo ja wat is de oplossing voor mijn iphone ?

Alvast bedankt op voorhand voor wat hulp.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet security app en safespot zorgen voor problemen

5 reacties
Vincent_DS
Moderator
Berichten: 26
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

Safespot zorgt voor problemen op iPhone/laptop

Goedemorgen beste Netweters!

 

Kan iemand @Buckchri helpen met zijn vraag? 🙂

Mvg

Vincent


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewVincent_DS | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Safespot zorgt voor problemen op iPhone/laptop

@Vincent_DS Enkel telenet kan hier helpen, ze brengen een produkt aan de man die niet up to date is en die maar half werkt, der zijn hier al genoeg vragen over geweest. Jij als telenet moderator zou dat moeten weten en je kan die persoon toch ook wijzen op het feit dat telenet tekort schiet op vele vlakken. Enkel hun facturatiedienst werkt te goed.

@Buckchri Er zijn hier op het forum genoeg berichten dat safespot niet goed werkt op iphone en mac.

 

Buckchri
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Safespot zorgt voor problemen op iPhone/laptop

Had idd ook al problemen ermee op mijn imac en daar ook gedeactiveerd indertijd.

Dankjewel voor de respons.

WilCoo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Safespot zorgt voor problemen op iPhone/laptop

Een regelrechte schande is het! Waarom kan je hierover geen waarschuwing terugvinden op de website van Telenet?  Heb mij suf gezocht en uiteindelijk ook uitgevlooid dat de haperende Safeguard beveiliging de oorzaak was.

Buckchri
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Safespot zorgt voor problemen op iPhone/laptop

Hier was het net zo. Ik had net nieuwe iphone en wou hem tweede dag terugsturen naar trlenet omdat 4g niet werkte. Bleek het de safeguard te zijn.