Beantwoorden
Lorenzo29
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Scannen via netwerk

Hallo , ik heb een Ricoh Aficio MP1600 , printen via netwerk is geen probleem , dus heb de utp kabel in de printer geplugd en in de modem , via pc kan ik printen , ook via men smartphone met de app van ricoh kan ik printen , maar ik kan op geen enkele manier scannen naar mijn pc , 

kan iemand mij hierin helpen wat ik juist moet doen of instellen op pc of de ricoh zelf, ik heb ook al geprobeerd de printer via usb te verbinden en dan de app Windows Scanner te installeren maar tevergeefs geen scanner aangesloten geeft hij door 

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Scannen via netwerk

@Lorenzo29  misschien zit hier het antwoord tussen wat u zoekt. het zijn drivers om eventueel een scan driver te installeren.

http://support.ricoh.com/bb/html/dr_ut_e/re2/model/mp15/mp15.htm


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Scannen via netwerk

Lukt het ook niet als je de geinstalleerde scansoftware gebruikt die aanwezig is onder windows 10?

Vermoedelijk is het gewoon een kwestie van de juiste drivers of scansoftware te zoeken op de site van de leverancier.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Scannen via netwerk

Dit toestel is een bedrijfsprinter/scanner. Er is een dikke handleiding bij deze printer waar je alle info moet vinden. Op deze plaats staat heb ik een handleiding gevonden. De link brengt u onmiddellijk naar de pagina van waar ik denk dat uw aandacht moet gaan.

0 Likes