24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
Hello forum, ik heb sinds kort een nieuwe laptop en om de een of andere reden valt de pc uit (zwart scherm) als ik na 1 minuut niet actief ben, alle energie instellingen staan nochtans op 30 min (batterij als netstroom), en screensaver krijg ik dus ook nooit te zien ...
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heel zeker 30 minuten
Kan je misschien volgende link eens openen? Lijkt wat op uw probleem.
Groeten
Tx die oplossing al eens toegepast, maar bij mij hielp het niet, nu eens het omgekeerde gedaan ... wie weet, ik hou jullie op de hoogte ...
Ik denk eerder dat er niets ingesteld staat van screensaver en het maar op 1 minuut staat (Start -- Instellingen --zoeken (rechtsboven) schermbeveiliging.) ... dit is niet exact hetzelfde als in de energie instellingen en beeld uit op 30 minuten.
Vermoedelijk staat schermbeveiliging op 1 minuut maar is er geen type aangegeven.
die staat dus in het dropdowntje op (geen) en dan zie je dus niets.
probeer eens op bubbels of wat dan ook
@Paheeft de juiste weg gewezen.
Ga naar: instellingen/persoonlijke instellingen/vergrendelingsscherm/instellingen voor schermbeveiliging/aanmeldingsscherm weergeven bij hervatting: uitvinken
Groeten
Bedankt ! Maar het vreemde is, deze oplossing heeft eens gewerkt, maar volgende dag werkt het niet meer ... zodra ik mijn pc verlaat valt ie uit, klik ik op een toets, moet ik terug inloggen en kan ik verder doen ... 🙄
Goh 1 minuut mss, en neen overal waar ik maar kon heb ik 30 min ingesteld ...
Dat je je moet aanmelden zal wel met een beveiliging te maken hebben. Kan je eens zien of je op de volgende plaats uw oplossing niet vindt?
https://www.schoonepc.nl/windows10/aanmeldscherm_vergrendelingsscherm.html
Neen, is pas nieuwe laptop, niks van dit alles geïnstalleerd ....