Beantwoorden
Erik7
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Serviio V 1.8 geen verbinding PC met TV

Reeds ruime tijd gebruik ik Serviio om films op TV te bekijken die op mijn PC staan. Dit werkte prima.

Maar nu, bij het opstarten van Serviio, kreeg ik de melding dat versie 1.8 beschikbaar was dewelke ik ook gedownload hebt. Download is goed verlopen maar ik krijg GEEN verbinding meer tussen mijn TV en mijn PC.

Er is mij een pro-versie geïnstalleerd waarin gezegd wordt dat na een 15-daagse evaluatie ik automatisch terug naar de free versie overgeschakeld wordt.

Ik weet gewoon niet wat het probleem is, Serviio schijnt goed te zijn geïnstalleerd (ik kan de gewenste films in de gewenste folder plaatsen) maar krijg niets te zien of verbinding op mijn TV. Nochtans voor de installatie van versie 1.8 was er geen probleem.

Ik heb ook al geprobeerd om V 1.7 terug te installeren maar krijg nu ook met deze versie hetzelfde probleem.

Ik heb ook al een uninstall van Serviio gedaan en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft hetzelfde.

Mijn vraag is: hoe kan ik een gratis versie van Serviio (die werkt en dus geen pro-versie is) installeren?

Tags (1)
0 Likes
18 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Serviio V 1.8 geen verbinding PC met TV

@Erik7

 

Duid je even de oplossing aan?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Erik7
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Serviio V 1.8 geen verbinding PC met TV

Oplossing: op PC de film aanklikken met rechtse muisknop en dan TV aanklikken en de film begint op de TV te spelen.

0 Likes
Erik7
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Serviio V 1.8 geen verbinding PC met TV

Oplossing: film op PC met rechtse muisknop aanklikken en dan TV aanklikken en de film begint op de TV te spelen.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Serviio V 1.8 geen verbinding PC met TV

@Erik7

 

Ik bedoelde eigenlijk dat je op de knop "oplossing" klikt bij het antwoord dat je als oplossing beschouwd.

 

Maar ik heb het al voor je gedaan. 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes