Beantwoorden
Aeona
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Smile! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Site word enkel door telenet geblokkeerd

Hallo,

 

Recent heb ik een probleem opgemerkt dat een bepaalde site niet zichtbaar is als ik op een Telenet verbinding zit. Andere providers laten de site wel door maar met Telenet krijg ik een err_conection_timed_out melding. Het gaat om een Europese site die over VPN werkt, dit zou normaal toch geen probleem mogen vormen vooral omdat andere providers het wel toelaten.

 

Hoe zou dit probleem eventueel opgelost kunnen worden? Heeft er iemand dit probleem al meegemaakt?

0 Likes
31 reacties
Aeona
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Smile! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Site word enkel door telenet geblokkeerd

Maar goed, het probleem was met de PTR-record. Dit zal dan ook verholpen worden. Bedankt aan de mensen die goede suggesties probeerden te geven om mee een oplossing te zoeken. Topic afgesloten.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Site word enkel door telenet geblokkeerd

 

@Aeona, ik zou je willen vragen om de goede sfeer op dit forum te bewaren. Iemand via een privébericht verwijten racist te zijn op basis van één reactie, is niet gepast. Dit soort uitingen horen niet thuis op De Netweters.  Wanneer er ongepast gereageerd wordt, zullen de moderatoren of ikzelf ingrijpen. Als je vindt dat iemand zijn/haar reactie niet door de beugel kan, mag je deze reactie uiteraard markeren als ongepaste inhoud. Iemand van de moderatoren kijkt dit dan zorgvuldig na en zal handelen indien nodig.

 

Ongepaste inhoud melden.png

 

Meer info over de afspraken op De Netweters en hoe je iets als ongepast kan melden, vind je in onze spelregels

 

Ik heb zelf het topic gevolgd vandaag en denk effectief dat @marcus2 je zonder enige bijbedoelingen probeerde verder te helpen. Nu we weten dat het om een Estische leverancier/website gaat, hebben we een verklaring voor de anderstalige teksten in de e-mail.

 

Hopelijk geraakt het probleem met de website snel opgelost! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.