24751
netweters
|
152346
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hoi,
Kan iemand mij uitleggen waaraan dit kan liggen? Ik ga van een sublieme bijna 900Mbps naar 280Mbps, mijn steam download aan 1,1MB/s.. dit is 10x erger dan Proximus..
Daar haalde ik af aan 10MB/s, toen ik van Proximus naar telenet Giga ging, ging alles perfect.
De laatste maanden valt mij op dat het duurder en duurder wordt en slechter en slechter qua service.
De Upload is wel steeds stabiel rond de bijna 40Mbps
Dus waar kan het probleem liggen? Want dit is meer dan frustrerend.
Thanks alvast!
van super naar slechter dan proximus
Opgelost! Ga naar oplossing.
op de node? Bedoel je de straat? Want kamaraad zijn verbinding is prima ook met steam hij heeft het al binnen 80Gb en ik heb nog 19u te gaan..
@fr3aky ja in je straat, telenet is wel bezig de kabel bandbreedte aan het aanpassen om het te verbeteren, maar waneer dit klaar is en of dat effect zal hebben weet nog niemand op dit moment.
er is hier al een topic waar iemand dit ook voor had en het kon regelen dat de node voor zijn straat of wijk werd aangepast zodat het minder druk bezet was tussen 19 en 23 uur.
Dus als ik de straat lam leg zou het opgelost moeten zijn, waar is mijn kniptang? 😂 (graptj)
want hier is letterlijk 90% Telenet 😕 🤔 maar dit is toch wel belachelijk traag hoor.. erger dan gedowngrade worden vanwege teveel verbruik, kan effe niet op de juiste term komen.
@fr3aky je bedoelt smalband 😉
en als je dat ander topic eens wilt doorlezen wat ook met steam te maken heeft en de snelheidsverlaging, je vindt dat op:
Jup dus de kniptang en paar buren lastig maken is de snelste oplossing 😅
Maar het is koud en naargelang die andere post zou het om 23u sneller moeten gaan dus nog 12 minuten.
Alvast bedankt voor te antwoorden! 😉
PS: Toevallig geen idee hoe ik zoiets alszijnde node laat aanpassen of verbeteren? xD
PSS: Toch ook wel beetje jammer dat men dan zoveel betaald om geen garantie te hebben op de snelheden ja ok piekuren maar dan nog betaal er ook voor en denk niet dat hier in de straat veel freaks zitten..
Er zijn nog mensen die er last van hebben van de node je bent niet alleen
De laatste tijd veel klanten bij gekomen
Wanneer dit aangepakt wordt is moeilijk te zegen er moeten werken ingepland worden en toelating bij de gemeente zijn om open te leggen of kast bij te zetten
Die piekuren geld voor iedereen om iedereen internet te geven ongeacht de snelheid
Iets na 23u was het idd opgelost kreeg terug 80Mb op steam, thanks vr de info 😉
Een overbelasting dat heb je nu meer voor
Een vriend heeft er ook meer last van dan vroeger in straat zijn buren warren vroeger klant van scarlet nu niet meer
begrijpelijk de prijs ,door een kleine rondgang in straat wist hij het antwoord vlug