Beantwoorden
Stef83
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Synology Nas extern niet bereikbaar na stroompanne

Hallo,

 

Ik heb een Synology nas. Dit werkt al jaren perfect en kon deze via de apps (ds cam, ds file, ...) van buitenaf raadplegen. 

Gisteren is er een stroompanne geweest waarna ik de nas niet meer kan bereiken van buitenaf. Ik kan dit nog wel als ik in mijn wifi netwerk zit. Het synchroniseren met ds cloud werkt ook niet meer. Ik denk dat het extern ip adres is veranderd en de nas niet meer extern aan internet is gekoppeld ofzo. zelf ken ik er bitter weinig van.

Kan iemand me helpen? Heb al via telenet geprobeerd maar was geen succes. Via "mijn telenet" heb ik het extern ip adres achterhaald (denk ik) en al opnieuw ingegeven in configuratiescherm van nas maar zonder succes.

Heb ook wel schrik dat ik teveel lig te klooien in de instellingen dat er straks niets meer werkt.

 

0 Likes
3 reacties
Stef83
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Synology Nas extern niet bereikbaar na stroompanne

Probleem opgelost, vraag mag gesloten worden. Bedankt

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Synology Nas extern niet bereikbaar na stroompanne

@Stef83  wat is of was de oplossing? Je hoeft het niet te delen maar misschien interessant voor andere Netweters . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stef83
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Synology Nas extern niet bereikbaar na stroompanne

Heb het ipv6 adres van "mijn telenet" opnieuw ingegeven. Had dit al enkele keren gedaan maar werkte nog niet. Nu ook de Nas herstart en na het opstarten werkte het terug. Dus tja ...