Beantwoorden
Briek
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Telemeter extra volume tweede maal instellen

Eergisteren heb ik mijn 50 gb extra volume gedeactiveerd, maar vandaag wil ik toch 75 gb extra. Moet ik dan opnieuw 75 gb activeren (bijbestellen) of slechts 25. Want ik wil die 50 gb niet een tweede keer betalen... Immers, de telemeter vermeldt na deactivatie niets van wat ik voor deze maand al bestelde.

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telemeter extra volume tweede maal instellen

Deactiveren van volume zorgt ervoor dat je de volgende tijdsperiode (zie factuur) dat volume niet krijgt. Voor de huidige periode kan je het bestelde nog op gebruiken. Dus jij hebt opgezegd voor de volgende perioden, dus zal je opnieuw volume moeten bestellen namelijk die 75GB zoals je wenst. Maar dat doe je pas als de volgende periode begint. Je kan dit toch perfect volgen via "mijn telenet" of niet?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telemeter extra volume tweede maal instellen

@Briek, wat @igvfer hierboven zegt klopt.

 

Kort samengevat, wil je in de huidige periode naar 75 GB, moet je slechts 25 GB bij bestellen, want de reeds aangekochte 50 GB blijft beschikbaar tot einde huidige periode. Wil je daarentegen 75 GB in de nieuwe periode (volgende maand) moet je drie blokken van 25 GB bijkopen, maar je wacht dan best even tot de start van je nieuwe maand. Dan kan je in Mijn Telenet controleren of de vorige blokken zeker gedeactiveerd zijn. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes