Beantwoorden
editor1984
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet ONEup: Type modem, downloadsnelheid en verbruik

Beste iedereen, momenteel heb ik een Klik10 van Telenet als particulier (zonder btw-nummer dus). Ik kreeg vorige week een brief in de bus dat dergelijke abonnementen niet meer toegekend kunnen worden door een programmawijziging bij Telenet.

 

Ik was Klik10 klant omdat ik een verbruik heb van +- 3.5TB door mijn Google nest camera's die 4k-online opslag doen. Ik heb dan ook enkele vraagjes wat betreft OneUp:

1. Ik moet me geen zorgen maken over verbruik daar een 'onbeperkte' limiet van 3TB gesteld wordt, maar dit verbruik enkel op piekuren van toepassing is? (17u-24u sinds corona?)

 

2. Wat is het type modem dat ik nodig heb voor mijn 1GBps downloadsnelheid. Ik las artikels over 2 modems die 1GBps zouden ondersteunen en dat het ene model het al wat beter doet dan het andere?

 

Bedankt voor jullie kennis. 

0 Likes
32 reacties
editor1984
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet ONEup: Type modem, downloadsnelheid en verbruik

Beste iedereen

Telenet erkent officieel (na 3 uur bellen het probleem). Ik ben nog niet in de winkel geraakt, vandaar het nogmaals telefonisch problemen.

Er werd mij beloofd dat dit binnen 5 dagen opgelost zou zijn, dus fingers crossed.

Wat betreft andere mensen die ook met dergelijk probleem zitten. Hier staat alles: beschreven: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Geavanceerde-instellingen-CV8560E-niet-to...
Ik vond de post maar vandaag, mea culpa.

Groeten

0 Likes
editor1984
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet ONEup: Type modem, downloadsnelheid en verbruik

Problemen opgelost hier.
Bedankt fantastische netweters! 🙌

Livia
Ex-Moderator
Berichten: 13
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Telenet ONEup: Type modem, downloadsnelheid en verbruik

Hey, 

 

Kan je ook even de post aanduiden die voor jou de oplossing heeft gegeven? 😁

 

Dank je wel alvast! 


Livia | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes