Geavanceerde instellingen CV8560E niet toegankelijk
Na vervanging van CV7160E modem-only door CV8560E heb ik geen toegang tot de geavanceerde instellingen van de modem. Ik kan de LAN IP range niet wijzigen en de bridging ook niet instellen. Ik heb Telenet ONEup.
Sinds de vervanging van de modem/router kan ik nu wel de vermelde maximum snelheden voor download en upload benaderen. Met de CV7160E kon ik enkel uitzondelijk tussen 300-400 Mbps download halen.
Ik vermoed dat de CV8560E niet correct werd geconfigureerd. Deze staat ook aangeduid als een 24*8 DOC3 EMTA. Kan iemand met een CV8560E even een schermafbeelding delen om te zien of dit ook zo is?
Ik heb reeds 3 maal naar Telenet support gebeld en tot heden nog niet opgelost.
Onder toestelinstellingen heb ik enkel dit
En als ik via de URL https://mijn.telenet.be/mijntelenet/rgw/settings.do?action=showAdvancedSettings naar geavanceerde instellingen wil gaan krijg ik een foutmelding
Is het omdat deze URL niet werkt bij dit type, of is het weerom omdat er een configuratie probleem is.
Graag ontving ik wat feedback van personen met dit type CV8560E router en hoe hun configuratie er in Mijn Telenet uitziet. Zodat ik bij Telenet helpdesk verder kan geraken dan tot heden.
Tips zijn welkom. Alvast bedankt voor uw hulp.
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: geavanceerde instellingen CV8560E Oneup plus
Opgelost! Ga naar oplossing.