Beantwoorden
khaemwaset
Freshman Veelweter
Berichten: 172
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Sinds enkele weken zijn er problemen met Telenet Webmail.Smiley Boos

Soms werkt het gewoon niet.

Soms moet men lang wachten voordat het zich opent na klikken op snelkoppeling.

Soms gaat het deleten van mails en Spam zeer traag.

Mag ik Telenet verzoeken hun klanten waar voor hun geld te geven aub !!!!

Los de problemen met Telenet Webmail eindelijk eens op of waarschuw de klanten dat er mogelijks problemen kunnen zijn met Telenet Webmail!!!

0 Likes
21 reacties
juan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Dat van het mailadres klopt, maar ik heb die mail niet verzonden, en zo zijn er nog verschillende mails aan mij geadresseerd door Mail Delivery System.

0 Likes
khaemwaset
Freshman Veelweter
Berichten: 172
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Vandaag is het weer gesukkel  bij Telenet Webmail.

Bij het leegmaken van Spam of verwijderde mails gaat dit tergend TRAAG.

Wat is de oorzaak?

Is hiervoor een oplossing?

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet Webmail functioneert niet goed

@khaemwaset - Waarom gebruik je eigenlijk geen mailclient (die IMAP ondersteunt) ? Ik vraag dit puur uit interesse, want ik ben het met je eens dat als Telenet een service als webmail aanbiedt dat die moet werken.

 

Zelf houd ik het op Mozilla Thunderbird. Dat is een gratis mailclient die zowel POP3 als IMAP ondersteunt, alsook SSL. (POP3 heeft mijn vookeur, ook al omdat het héél makkelijk is om een backup te maken.) In principe zou je zelfs Portable Mozilla Thunderbird op een usb-stick kunnen zetten om te mailen. En dat kan allemaal in het Nederlands.

 

Mozilla Thundebird heeft enkele ingebouwde spamfilters die je kan gebruiken om automatisch spam te filteren. Je kan via Mijn Telenet instellen om spammails toch door te sturen, maar met [SPAM] in het onderwerp. Op die manier is het voor TB kinderspel om spam uit te filteren en kan jij nu en dan controleren of er geen false positive is.

 

Via mijn smartphone controleer ik eveneens op mail, maar het is zo ingesteld dat mails op de server blijven totdat ik ze thuis via TB en POP3 binnenhaal.

 

Enfin, het is maar een gedacht...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
khaemwaset
Freshman Veelweter
Berichten: 172
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Telenet Webmail functioneert niet goed

@sb@sb

Bedankt voor uw advies!

0 Likes
t306521
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Telenet Webmail functioneert niet goed

 
0 Likes
lovke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Trick or treat? De kop is eraf! Hi there!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Beste,

 

ik hoop hier echt antwoord op te krijgen ? webmail Telenet werkt prima, behalve en dit probleem is er nog niet lang, maar ik kan geen namen invoeren indien ik een mail wens te verzenden, vanaf ik de naam intik, bvb. vermeulen gaat hij direct eronder en er komt een rode lijn, beantwoorden gaat wel, mails verzend in nu via outlook , maar ik werkte graag met Telenet webmail, heb ik iets verkeerd gedaan , ik weet het niet, maar zou wel graag hulp wensen...

0 Likes
Maximo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Beste Freshman,

 

heb na 3  1/2 jaar de eerste keer een identiek probleem. Mijn telenet inbox werd tussen 1.8.2018 en 19.8.2018 helemaal gewist. Trash is ook leeg. Oorzaak onbekend. Sent messages zijn bewaard gebleven. Volgens Telenet kan de database niet hersteld worden.

Ben telenet gebruiker sinds januari 2015. Ik gebruik Mail (Apple OSX), IMAP (geen POP3). Deleted E-mails gaan eerst naar de lokale Trash. Die wordt pas na 1 maand geleegd. De instellingen zijn identiek op alle aangesloten toestels die e-mails ophalen van de server van telenet.be. Advies van de klantenservice van telenet: Even Apple(doorn) bellen.

0 Likes