Beantwoorden
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Telenet login & login email komen niet overeen

Hello all,

 

Situatie die ik altijd al had is dat mijn telenet klantenlogin en mijn email account een verschillend wachtwoord hebben. Op zich geen probleem maar ik ben overal mijn wachtwoorden aan het 'verstrengen' en had mijn  telenet login ww ook gewijzigd . Maar het password van mijn email account wijzigd niet mee. Ik zie nergens ook geen optie om het ww van mijn emailaccount appart te wijzigen (of ik moet erover kijken )

 

Als ik in mijn.telenet ga kijken bij email acounts dan heb ik in mijn geval slechts 1 mailbox ( Uxxxx )

Kies ik daar wachtwoord wijzigen, dan heeft hij blijkbaar al het nieuwe wachtwoord van mijn login als oorspronkelijk staan , want ik kan het nieuwe niet wijzigen naar hetzelfde password van mijn login ( zijn jullie nog mee ) . Inloggen op webmail is dan ook mijn oud, niet gewijzigd wachtwoord.

 

Lijkt iets mis te zijn volgens mij met de sync van de ww's

 

Update : aaargh nu lukt het blijkbaar wel - topic mag dicht

 

Thanks

5 reacties
KelvinUceta
Freshman Veelweter
Berichten: 174
De magic number! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO!

Telenet login & login email komen niet overeen

Dag @rolelael,

 

Ik begrijp je punt maar uit een ICT standpunt is het "logisch", bvb. omdat in een Telenet account kan je meerdere mailboxen hebben dus, welke mail account heeft toegang tot "Mijn Telenet"? In dit geval zou je ook een "Wie ben ik?" scherm kunnen krijgen, 't lijkt "quite fair" om te overwegen.

 

In mijn geval is 't zelfs "erger", ik heb 2 verschillende gebruikersnamen, één voor "Mijn Telenet" en één voor mijn mailbox.

 

Interessant post, nice!

 

Grtz

 


Dubito, ergo sum
MOBO: ASUS TUF Z690-PLUS - CPU: Core i9-12900K - AIO: Corsair H100i Elite LCD
RAM: 32 GB DDR4 3200 Ghz - GPU: MSI GeForce GTX 1660 SUPER 6G
OS: Win 11 Pro
0 Likes
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Telenet login & login email komen niet overeen

en dat is nu exact ook wat ik heb ( mijn telenet login = niet gelijk aan mijn emailadres ) en als ICT 'er zijnde heb ik 2x een reset moeten doen ( change v mijn wachtwoord voor het klopte )

 

Maar goed het is ok

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet login & login email komen niet overeen

@rolelael 

Goed dat het je gelukt is. Het probleem is dat Telenet er in geslaagd is om drie verschillende identificaties en bijhorend wachtwoord te hebben. Tegenwoordig is er niet veel verschil in hetwelk je gebruikt. Meer hierover vind je hier.

Je zal zien dat de Uxxx uw Internet login is. Het gemakkelijkst om dit aan te passen is op wachtwoord vergeten te klikken.

KelvinUceta
Freshman Veelweter
Berichten: 174
De magic number! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO!

Telenet login & login email komen niet overeen

Hei @rolelael,

 

In mijn geval is het wel "logisch" en bewust voor gekozen, mijn Telenet contact mail adres is geen Telenet mailbox, neemt, gebeurt er "iets" met mijn Telenet account, het wordt gehackt of interne problemen bij Telenet, ik  zal verder met Telenet kunnen communiceren.

 

Professionele misvorming...

 

Grtz,

 


Dubito, ergo sum
MOBO: ASUS TUF Z690-PLUS - CPU: Core i9-12900K - AIO: Corsair H100i Elite LCD
RAM: 32 GB DDR4 3200 Ghz - GPU: MSI GeForce GTX 1660 SUPER 6G
OS: Win 11 Pro
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Telenet login & login email komen niet overeen

I know the feeling. Ik gebruik het telenet adres niet ( das ook beroepsmisvorming, nooit een email adres gebruiken bij je provider 🙂 ) , maar vond het bizar in eerste instantie dat de sync niet lukte etc, en ik nog steeds kon aanloggen met oud ww op mijn email.

0 Likes