Beantwoorden
Rache
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
YEAH! CAPSLOCK DAY! En we zijn vertrokken! Hi there!

Twee klantennummers

Ik kan mijn aanrekeningen niet bekijken via "mijn Telenet". Ook kan ik niet overschakelen op digitale facturen. Blijkbaar heb ik twee verschillende klantennummers, waardoor dit niet mogelijk is? Ik zou dus graag van twee klantennummers naar één gaan en ik zou dit probleem graag ONLINE of VIA MAIL oplossen en NIET via de telefoon. Heeft er iemand een suggestie?

Waarom bestaat er geen chat van Telenet?

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Twee klantennummers

Ga eens binnen in een Center. Daar kan je op uw gemak vragen welke klantennummers je hebt en op welke naam en voor welke producten. Begin van een oplossing is weten waarover het juist gaat. En omdat je blijkbaar schrik hebt van telefonisch contact (Ziekte van de tijd las ik gisteren in de krant) hier de link waar je uw vraag naartoe kunt sturen. https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/forms/administratief/



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Twee klantennummers

Klantendienst : "MERGE" aanvragen 

Toch gemakkelijk via telefoon? Chat is onpersoonlijk + handig als alles in 1 telefoon wordt opgelost, 1 klant met 1 medewerker die je dossier bekijkt

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Twee klantennummers

Hebben ze via Facebook geen chat?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Twee klantennummers

@Rache, zoals @Cru aangaf kan je een merge klantennummers aanvragen. Het is een overname, maar zonder het invullen van overnamedocumenten. De twee klantennummers worden dan samengevoegd, maar er zijn wel enkele voorwaarden om zo'n merge te kunnen uitvoeren: 

 

  • Je moet eindigen in een bundel na het samenvoegen (Whop, Whoppa of WIGO)
  • De vaste producten staan allemaal op hetzelfde adres, alleen onder twee verschillende klantennummers
  • Alle producten worden overgenomen/samengevoegd


Waar kan je dit doen?
Je kan dit uiteraard telefonisch regelen via de administratieve klantendienst 015/66.66.66 of in een Telenet Center. 

 

En even om helemaal volledig te zijn: Telenet heeft zeker en vast Chat! Op verschillende plaatsen op de website, kan je een chat starten en zo met één specifieke Telenet medewerker in contact komen zolang je in dezelfde chat blijft. Eens de chat afgesloten is, kan je hier niet meer op inpikken. 

Dat laatste kan wel via Facebook of Twitter, dan moet je daar een DM (privébericht) sturen. Voor sommigen is dit ook een vorm van chat, maar dat is toch net iets anders. Hier kan je namelijk op terug komen wanneer je zelf wenst (gesprek/historiek blijft bestaan) en dan sta je in contact met meerdere personen. 

 

Veel succes!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.