Beantwoorden
Elpenoor
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
Lezersgoud. Respect! WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm!

Twee vraagjes i.v.m. Safespot

Ik overweeg om Safespot te gebruiken maar zit nog met twee vraagjes:

- Gaan al mijn 'smart devices' (camera, deurslot, ...) en bijhorende apps nog zonder problemen werken?

- Ik heb een Synology DS218+-NAS. Ik gebruik geen QuickConnect maar verbind nog via DDNS en met portforwarding op de Telenet modem-router. Gaat dit ook nog zonder problemen werken?

 

Alvast bedankt voor de hulp! 👍

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Twee vraagjes i.v.m. Safespot

@Elpenoor  de safespot is er voor gemaakt al uw apparaten en slimme apparaten te beschermen. Het wordt softwarematig geinstalleerd op uw modem. Hierdoor zullen er geen instellingen wijzigen en de rest van uw apparaten zullen nog gewoon werken. Na installatie is het wel zo dat de modem even herstart maar dat gaat voor de rest geen invloed hebben enkel dat u heel even een paar minuten zonder internet zit. Nadat er terug internet is werkt alles terug zoals u gewoon bent.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Elpenoor
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
Lezersgoud. Respect! WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm!

Twee vraagjes i.v.m. Safespot

Dag Patrick,

 

Bedankt voor je snelle reactie en de geruststelling! 👍

gui1
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
De vernieuwde WIGO? Topicvreter! Laat de zon in je hart! Topicwurm!

Twee vraagjes i.v.m. Safespot

Hi,

ik had een probleem dat mijn timecapsule geen backup meer kon maken. Telkens kreeg ik een foutmelding en moest de capsule een volledig backup maken. 

Toen na een tijd de timecapsule een reservekopie wilde maken lukte het weer niet. Terug een volledig backup.

 

 

0 Likes