24814
netweters
|
152881
antwoorden
|
20752
vragen
|
Ik krijg onderstaande melding als ik naar de pagina wil gaan om mijn extra basisvolume op te zeggen. Wat kan ik hieraan doen?
Aanmelden is niet het probleem want ik ben aangemeld bij 'Mijn Telenet'.
"Pagina niet beschikbaar voor jou
Je kunt deze pagina niet openen of bekijken. Je hebt hiervoor niet de nodige rechten of je gebruikt niet de juiste gegevens om je aan te melden."
Ik heb geprobeerd met men mailadres van Telenet en ook met de online ID. Beide met hetzelfde resultaat. Bovenstaande melding.
Nog iets anders dat ik kan proberen?
Alvast bedankt.
WIGO? aanmelden met het mailadres en paswoord van de hoofdgebruiker. Maar dat zal daar niet nodig zijn want je hebt vrije download op je vast internet. En zoveel mobiel internet als je abonnement toelaat.
Andere formules?
De internetlogin gebruiken die op je factuur staat = hoofdgebruiker (1 of 2 kleine letters + cijfers) en het bijhorend paswoord.
Paswoord vergeten? Klik op paswoord vergeten en als je thuis op je eigen internet zit krijg je onmiddelijk een nieuw paswoord.
Succes.
Login gebruikt die op de factuur staat, ook geen succes. En we hebben inderdaad geen WIGO.
Toch bedankt voor het proberen.
@Ex-Netweter schreef:
Nog iets anders dat ik kan proberen?
Contact opnemen met Telenet? Dat kan telefonisch via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter. Intussen zou ik gewoon blijven proberen. Ik had onlangs problemen met het aanmaken van een nieuwe mailbox en nieuwe aliassen. Na verschillende pogingen lukte het wél.