24754
netweters
|
152372
antwoorden
|
20696
vragen
|
Het ziet er naar uit dat de upload is verhoogd. Na herstart van mij modem heb ik volgend resultaat.
http://www.speedtest.net/my-result/5350989934
Ziet er niet slecht uit.
@Arthur2 schreef:Haha ok ik dacht dat je het al wist 🙂
Wie zegt dat hij het NIET weet?
Ik ben net zo ongeduldig. Maar zelfs de account manager houdt de kiezen op elkaar. We weten enkel dater in hoog tempo geinvesteerd wordt in BASE. Dat er de nodige verschuivingen zijn volgende maand qua functies.
Dat klinkt jammer genoeg alsof er alleen grote aanpassingen komen aan het mobiel netwerk 😞
En daar ben ik totaal niet in geïnteresseerd ik neem gewoon de provider die het meeste data biedt voor 15 euro 😛 en dat is momenteel Orange en mobile vikings.
Vandaag 26/05/16 om 10:32
Telenet-ceo John Porter: "Vast of mobiel? Klanten willen gewoon data"
De bedoeling is om op alle vlakken de beste te worden. Nu hebben ze alles zelf in handen, of zullen ze in handen hebben, en hangen ze niet meer af van een andere provider. Het doel is, en dat is voor alle providers zo dat de klant niet meer, of bijna niet meer zal merken of hij nu via mobiel of via kabel of glasvezel bezig is.
Zolang ze maar waarmaken wat ze beloven. En niet zoals een klant die overgeschakeld is naar de conculega. Goedkoper, beter enz; voor 2 TV's en 4 volwassen op het internet. Maar als ik kijk wat ze maar kunnen leveren dan vrees ik het ergste. Die was nu Whoppa gewoon.
Je internetabonnement
Piekuren tussen 19 u en 23 u :
Max.: 15,1 Mbps download - 3,4 Mbps upload
Min.: 11,0 Mbps download - 982 Kbps upload
Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u :
@igvfer schreef:Zolang ze maar waarmaken wat ze beloven. En niet zoals een klant die overgeschakeld is naar de conculega. Goedkoper, beter enz; voor 2 TV's en 4 volwassen op het internet. Maar als ik kijk wat ze maar kunnen leveren dan vrees ik het ergste. Die was nu Whoppa gewoon.
Je internetabonnement
Internet MaxiPiekuren tussen 19 u en 23 u :
Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u :
Dat is ook echt typisch... overstappen want het is goedkoper maar wel een verschrikkelijke internetsnelheid hebben waardoor je niet eens fatsoenlijk digitale tv kunt kijken (ik heb het zelf voorgehad... constant blokjes op HD zenders)
Ik vind het ook niet kunnen dat proximus die internetsnelheid ook niet meedeeld...
We zijn ondertussen 14 dagen verder,waar blijven de uploadverhogingen van de business abbonees.