Beantwoorden
Ex-Netweter

Verbinding in afwachting van nieuwe modem?

Ik bestelde zonet WIGO ter vervanging van een combinatie van BASIC internet, digitale tv en twee KING gsm-abonnementen. Volgens de info die op de website gegeven wordt, gebeurt die activering in een paar uur. Ik kan me voorstellen dat dat voor onze gsm's inderdaad zo kan zijn. Ik vraag me echter wel af hoe het met ons internet thuis zal zitten. Onze afspraak voor installatie is pas volgende week. Zullen we in afwachting van een nieuwe modem (want ik denk wel dat dit nodig zal zijn) nog even kunnen gebruik maken van ons BASIC internet of zitten we helemaal zonder tot volgende week?

Bedankt alvast!

0 Likes
1 reactie
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Verbinding in afwachting van nieuwe modem?

Ik denk dat je abonnement direct wordt overgeschakeld maar dat zou moeten blijven werken.

Als je een docsis 3.0 modem hebt (dit kan je zien op mijn Telenet) dan zal je geen nieuwe modem moeten en kan je de volle snelheid halen. Als dat niet is en je modem moet vervangen worden dan zal je gewoon een tragere snelheid hebben maar het zal blijven werken.

Mijn excuses als dit fout is maar ik ben er vrij zeker van dat dit juist, anders zal ik wel gecorrigeerd worden door anderen 🙂

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes