Hallo,
sinds iets meer dan een week verliezen we thuis regelmatig de connectie. Niet alleen draadloos maar ook via de utp-kabel(TV). Ik heb al enkele malen geprobeerd om te resetten en dat werkt dan goed voor een tijdje, maar dit komt altijd terug. Ik vrees dat het stuk is of dat er een speicifiek probleem is.
Jo
Bellen naar Telenet en vragen of ze daar zien of er een probleem zit op uw lijn en op de lijnen van uw buren.
Indien mogelijk info inwinnen bij die buren of ze daar dezelfde ervaringen hebben.
Naargelang resultaat van onderzoek een nieuwe modem halen.
Groeten
Dag JVUE
Heb je thuis toevallig IP camera's, NAS, webserver oid staan?
Sinds enkele weken komen hier problemen mee voor als je deze apparaten vanuit je lokaal netwerk probeert te bereiken adhv publiek IP of DynDNS. Modem crasht hierdoor en dit zou dus je connectieverlies kunnen uitleggen.
If so, kan je best even mijn reactie op deze thread lezen: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/HGW-crasht-bij-NAT-loopback-verkeer/m-p/7...
Succes 😉
Beste,
dit is niet het geval, maar wel bedankt voor de info.
Jvue
Heb ook al een tijdje hetzelfde probleem. Resetten helpt maar kan ik moeilijk een paar keer per dag gaan doen. Buren hebben er geen last van.
Ik denk ook in de richting van een kapotte modem.
Wouter