Website niet zichtbaar voor mij, wel voor andere
Hallo,
2 dagen na het succesvol installeren van mijn phpBB3 forum(version 3.1.10) is mijn forum niet meer zichtbaar voor mij. Zowel de mensen van het support team van host(Bluehost) als de mensen van het phpBB support team kunnen zonder problemen op mijn forum komen en probleemloos op mijn forum navigeren. Beide support teams hebben naar mijn probleem gekeken maar kunnen niks vinden, zij zijn beide van mening dat het probleem dan bij het internet netwerk moet liggen.
Ik heb op verschillende browsers getest, dit zijn de resultaten:
- Firefox PC: Volledig blanke pagina.
- Firefox Laptop: Kan de index pagina zien, het klikken op iedere willekeurige link resulteerd in een blanke pagina.
- Internet Explorer: HTTP 500 error That’s odd... the website can’t display this page
The site may be under maintenance or could have a programming error.
- Google Chrome: Kan de index pagina zien, het klikken op iedere willekeurige link resulteerd in de volgende error: "The page does not work on www.ripdesigns.net
www.ripdesigns.net can not process this request.
HTTP ERROR 500"
Het probleem doet zich voor op de PC, de laptop en ook op mijn smartphone.
Het resetten(aan/uit zetten) van de modum heeft niet gewerkt en ook zijn alle browser caches en tijdelijke internet bestanden geleegd.
Mijn forum is www.ripdesigns.net
Zou het kunnen zijn dat er ergens op het telenet netwerk of op de modum iets word geblokkeerd waardoor ik mijn eiegn website niet kan zien terwijl andere probleemloos mijn forum kunnen bezoeken?
Met vriendelijke groet,
Ricardo