Beantwoorden
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Werken F@ST3896LG-TN en P9072LG-TN samen?

@Moderator en anderen mijn vraag is vrij simpel werkt de F@ST3896LG-TN modem samen met de PG9073LG-TN en de P9072LG-TN powerline?

of worden de wifi-pods verplicht door u strot geramd, betalen dus 🤔

3 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Werken F@ST3896LG-TN en P9072LG-TN samen?

Deze werken inderdaad samen met de F@ST3896LG-TN, dat staat ook op de website (onder de noemer Wifi-boosters): Alles over je Telenet-modem  

Voor de volledigheid ze zijn niet compatibel met 360° Wifi (Pods)

 


@TRL  schreef:

of worden de wifi-pods verplicht door u strot geramd, betalen dus 🤔


Je kan eender welke oplossing zelf aankopen en aansluiten, lijkt me niet dat Telenet je tot iets verplicht (buiten je factuur betalen op het einde van de maand)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Werken F@ST3896LG-TN en P9072LG-TN samen?

@TRL 

Aangezien ik ook de F@ST3896LG-TN heb ben ik niet verplicht de Pods er bij te nemen. 

Heb mijn eigen router staan + mesh systeem dus er is totaal geen verplichting. En het werkt allemaal perfect geen enkel probleem. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Werken F@ST3896LG-TN en P9072LG-TN samen?

@patrick37 mijn vriendin heeft een vuilbak hangen een CH8568LG dus en die is gekoppeld aan een PG9073LG-TN en P9072LG-TN maar dat ding maakt veel te veel lawaai en ik wil hem omruilen en voor de rest geen gedoe en dus alles zo laten behalve de modem wisselen.

Het zou dus geen probleem mogen zijn 😊