Beantwoorden
TheKiwi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wifi Booster nog niet ontvangen

Hoi Allemaal,

 

Hebben jullie dezelfde ervaring als mij gehad? 

Ik probeer hier nu bijna al een maand en paar weken lang een Wifi Booster te bestellen... 

 

Via whatsapp geprobeerd geen geluk... Ik krijg wel mail van dat het besteld is maar verder geen nieuws geen track & trace.

Via telefoon ook geprobeerd zelfde probleem.

Nadien zelf geprobeerd om een wifi booster te bestellen via mytelenet. We zijn nu al week verder en nog steeds niets mogen ontvangen.

 

Maar ondertussen krijg ik wel factuur van hun om voor 3 wifi boosters te betalen... 

Alleen een bevestiging dat de bestelling gelukt is en dat ik zogezegd binnen 2-3 dagen een track & trace ga ontvangen... 

 

Maar tot nu toe niets mogen ontvangen... 

 

Wat een service... Ik kan die Wifi booster zelf liever gaan halen in hun magazijn!

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi Booster nog niet ontvangen

@TheKiwi 

Telenet heeft geen magazijn waar je dit kan gaan halen. 

Maar kijk eens in je spam inbox misschien is de email daarin gekomen zonder dat je het weet. En anders ga eens langs een Telenet center want daar kan je ze ook mee krijgen als er voorraad is. Dan moet je niet eens wachten tot ze opgestuurd worden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Wifi Booster nog niet ontvangen

@TheKiwi 

Vroeger kon je die zogezegt pas krijgen als je via telenet app, netwerk, en daar je netwerk liet scannen op problemen, 1krijgen. Vanaf 1streepje ging dit niet door. (trukje dat dit wel lukte maar soit)

Je hebt zowizo recht op 1 gratis wifi booster set (geen huur voor te betalen) (bij elk bijkomende betaal je huur)

Beste is om naar gratis nummer van telenet te bellen en je probleem uit te leggen, andere optie is om naar een telenet center/punt te gaan (geen verdeler) en word het daar ook in orde gebracht.

TIP: moest je nu teveel boosters of ander apparaten willen terug sturen, ALTIJD via een telenet center/punt, deze worden dan uitgeschreven op je account, en NIET VERGETEN om achteraf een papier te vragen, waarop je gegevens op staan, Datum, hoeveel toestellen En met elks hun eigen mac/SN je hebt binnengebracht.

(verleden voorgehad dat ik toestellen binnenbracht, kerel neemt ze aan schrijft ze uit) en krijg facturen en aanvragen om alles binnen te brengen, heeft weken geduurd om te kunnen bewijzen dat ik deze had binnen gedaan, waarop zij ALTIJD een blad van bewijs vragen)

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi Booster nog niet ontvangen

@DeLLiAnO 

Ik lees net dat dat TS al gebeld heeft dus nog eens bellen zal geen oplossing bieden denk ik dan. Als dat wel zo was dan was TS al geholpen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TheKiwi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wifi Booster nog niet ontvangen

Hoi Patrick,

 

Neen, niets in mijn spam. En waar kan ik zo'n telenet center vinden? of is zo'n kleine shop ook goed? ik woon dichtbij Mechelen/Vilvoorde. 

 

 

Groetjes 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wifi Booster nog niet ontvangen

@TheKiwi 

Ga dan naar Mechelen als dat voor je lukt. Daar zit een Telenet shop op de Bruul 68-70 , als je daar heen kunt gaan is dat al iets. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Wifi Booster nog niet ontvangen

edit; Beide zelfste bericht op zelfste moment, dus bericht gewist

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.