Beantwoorden
cadsite
Experienced Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Wigo-S: SIM's toevoegen

Wij hebben thuis een wigo-S zonder mobiel.

Ik heb voor mijn GSM een abonnement bij proximus en onze dochter heeft net haar eerste gsm, voorlopig met prepaid.

Ik overweeg om onze beide nummers aan wigo te hangen maar de site is niet duidelijk voor mij.

 

Er kan bij een "S" gekozen worden voor 3 of 6Gb. Ik zie nergens hoe deze verdeeld (vrije slider of vaste blokken?) kunnen worden en wat er gebeurt bij het overschrijden van de limiet. 
Aangezien onze dochter nog maar net een GSM heeft is het nog leren voor haar en zou ik dus graag een harde limiet hebben om verrassingen te voorkomen.

0 Likes
10 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wigo-S: SIM's toevoegen

@cadsite normaal kan dit artikel je al wat op weg helpen.

 

Je gaat er vooral voor moeten zorgen dat jij de beheerder bent en je dochter een gebruiker. Vervolgens kan je waarschuwingen instellen en wanneer je dochter haar mobiele data bijvoorbeeld te snel opgebruikt, kan je haar 'pauzeren'. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
cadsite
Experienced Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Wigo-S: SIM's toevoegen

Bedankt voor de info.

Nu nog mijn vrouw overtuigen die héél graag weg wil bij telenet wegens alweer een prijsstijging.

Geef jij mij wat munitie?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wigo-S: SIM's toevoegen


@cadsite  schreef:

Bedankt voor de info.

Nu nog mijn vrouw overtuigen die héél graag weg wil bij telenet wegens alweer een prijsstijging.

Geef jij mij wat munitie?


Heeft ze niet door dat de conculega een paar maanden eerder al een prijsstijging had doorgevoerd? De trend is momenteel mobiel: stabiel in prijs of zelfs lager, internet en TV elk jaar een beetje stijging. Wat niet kan op het ene doen ze op het andere.

Mensen vergeten nog al eens dat alles , mobiel, internet, televisie, loopt over de achterliggende zware investeringen van glasvezel en bijkomende apparatuur.

Ook mobiel en daar kunnen ze momenteel niet veel doorrekenen dus doen ze het maar op de andere producten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wigo-S: SIM's toevoegen

@cadsite graag gedaan! 😉 Ik ben ervan overtuigd dat je het voor elkaar krijgt.

 

Uiteraard kan ik hier zaken beginnen opsommen waarom je voor Telenet moet blijven kiezen, maar misschien hecht jouw vrouw daar niet zoveel waarde aan (wetende dat het komt van een Telenet medewerker)? 

 

Gelukkig zijn er heel wat Netweters die je voordelen/advies (wat munitie) kunnen geven die je kan gebruiken ter argumentatie. Dan komt het van andere klanten en is ze misschien sneller overtuigd. 😁


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
cadsite
Experienced Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Wigo-S: SIM's toevoegen

Mijn probleem gevisualiseerd:

 

QZMB2mU

 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wigo-S: SIM's toevoegen


@cadsite  schreef:

Mijn probleem gevisualiseerd:

 

edit: censuur?

 

dan maar in tekst:

€79/maand bij de oranje broer en €94,73 bij jullie.


Neenee geen censuur 🙂   Afbeeldingen moeten eerst goedgekeurd worden door een moderator of krak en dat is bij deze gebeurd.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wigo-S: SIM's toevoegen

@cadsite je kan best eens contact opnemen met de klantendienst, dan kunnen ze met jou persoonlijk kijken welk pakket of welke productsamenstelling het best bij jou en je gezin past. Nakijken of er promoties waar je van kan genieten en je eventueel nog wat meer concrete info geven over de Telenet producten waar je interesse voor hebt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wigo-S: SIM's toevoegen

@cadsite 

Een ander argumentje. Je wenst 2 simkaarten had ik begrepen? Dat komt dit een beetje duurder hoor. Voor ongeveer dezelfde prijs kan je bij onze oranje vrienden dan met 1 simkaart onbeperkt bellen en data verbruiken en met de andere simkaart alleen maar onbeperkt bellen. Bij Telenet heb je inderdaad maar 6 GB maar de 2 kaarten kunnen uit de pot nemen naar wens. En je kan er niet overgaan. Dus geen verassingen.

Gevisualiseerd:

love trio.PNGEn wat met de prijs na 3 maanden? Want ik begrijp de korting in het oranje omlijnde hokje niet goed. Krijg je die korting extra? Of is die al verrekend in het bedrag?

 

Veel succes met de onderhandelingen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
cadsite
Experienced Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Wigo-S: SIM's toevoegen

Ik heb heel netjes hetzelfde met elkaar vergeleken.

unlimited hoeft totaal niet. Ik heb beiden vergeleken met 6GB voor 2 abonnementen.

Het verschil is dus enkel in de prijs. De snelheid is voor beide internet abonnementen ook gewoon 100Mbps (wat we nu hebben) en is ruim voldoende voor ons.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wigo-S: SIM's toevoegen

Ik ken je behoeftes niet, noch die van je echtgenote.

Het basispakket TV is gelijkaardig. Bekijk je soms uitgesteld naar een nieuwsuitzending? Gebruik je terugkijk tv? Heb je nu de tv-box, dan val je terug op een toestel zoals de Digicorder (enkel als decoder voor TV en radio en als recorder). Gebruik je nog FM radio? Bekijk je soms films of series of heb je nu een optie Play of Play more? ...

 

Nog iets waar sommigen mee rekening houden: het Orange aanbod wordt gedaan op de kabel van Telenet. Bij bepaalde problemen bestaat er een ping pong risico (A zegt dat het probleem bij B zit en omgekeerd, resultaat de gebruiker blijft het probleem hebben). 

 

0 Likes