Beantwoorden
Magno
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

Wijzigen van LAN-subnet werkt niet

Ik heb via mijn telenet het LAN-subnet gewijzigd. Hierna de router herstart, maar de wijziging komt helemaal niet door.

 

Vervolgens heb ik maar even met de helpdesk contact genomen, die stelden voor om op de router een reset uit te voeren, zodat hij vanop mijntelenet opnieuw de instellingen zou ophalen.

 

Dit werkte jammer genoeg ook niet.

 

Vreemd genoeg zei de helpdesk als het dan nog niet werkte dat ik maar naar de community moest, dat het hun probleem niet was. (Geweldige klantenservice toch? Iets werkt niet bij ons, dus het is ons probleem niet...)

 

Heeft er iemand anders nog een idee wat ik kan proberen om het subnet toch gewijzigd te krijgen?

Tags (2)
0 Likes
16 reacties
Magno
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

Wijzigen van LAN-subnet werkt niet

Kleine update. Ik had alles wat laten liggen en hier niet verder mee bezig geweest.

 

Een paar weken geleden vloog mijn internet plots uit en hierna was de gewijzigde IP range plots van kracht. Geen idee wat er nu voor gezorgd heeft dat het wel werkt. Misschien een router update of zo.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wijzigen van LAN-subnet werkt niet

Gremlins zeker? 😉

 

In elk geval fijn dat het opgelost is en dat je dit even komt melden.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.