Beantwoorden
EgbertH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

Willekeurige modem reset bij CH8568LG

Helaas kamp ik sedert verscheidene weken met het probleem dat mijn Telenet modem op willekeurige tijdstippen zichzelf reset.
Tot voor kort had ik een CH7465LG-TN model dat bij mijn erg recente overstap naar OneUp door het CH8568LG model werd vervangen.

Ook dit model vertoont hetzelfde bizarre gedrag: verscheidene malen dagelijks reset de modem zich en vallen de vaste telefoon lijn, bekabeld internet en WiFi voor enige tijd uit. De lampjes van de modem lichten dan groen en rood op; na geduldig wachten komt de modem dan terug online.

Gelet op thuiswerken is dit een erg vervelende situatie!

 

Weet iemand raad?

 

Titel gewijzigd door MarianneM | Vorige titel: Willekeurige modem reset

 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Willekeurige modem reset bij CH8568LG

Best bel je Telenet op het nummer 015.66.66.66.

Noteer de tijden wanneer je modem reset,en geef deze door.

Zij kunnen dit controleren.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2256
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Willekeurige modem reset bij CH8568LG

Is er iets veranderd in uw netwerk?

Vertel eens iets over uw netwerk.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DirkDV71
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

Willekeurige modem reset bij CH8568LG

Heb jij toevallig de Safespot op je modem staan. Ik heb een gelijk aardig probleem gehad. Was blijkbaar gekend bij Telenet.

Is toen opgelost met een CH8568LG modem.

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Willekeurige modem reset bij CH8568LG

Als ik het goed begrijp zijn de problemen van spontane resets enkele weken geleden gestart met een CH7465LG-TN model HGW.

Inmiddels is het modem vervangen door een recenter CH8568LG model (in het kader van de upgrade naar OneUp), het probleem van de reboots is echter blijven bestaan.

Correct?

 

Kun je inderdaad eens je netwerk beschrijven? Zijn er verandering geweest, die achteraf gezien ongeveer samenvallen met het starten van de problemen? Misschien inderdaad actievatie safespot, of misschien nieuwe apparatuur toegevoegd (eigen router, access-points, zonnepanelen.....enz.)?

 

 


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes