Beantwoorden
khaemwaset
Freshman Veelweter
Berichten: 172
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Windows 7 updates voor juli 2016 niet downloadbaar

In juni 2016 waren er al problemen met het downloaden van updates voor Windows 7 op patch Tuesday.

Hetzelfde probleem doet zich nu voor=> niet downloaden voor patches voor Windows 7 voor  juli 2016 op patch Tuesday.

Oplossing?

Oorzaak?

Graag uw hulp!!!

0 Likes
16 reacties
t605128
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm! All I want for X-mas is YOU

Windows 7 updates voor juli 2016 niet downloadbaar

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Windows 7 updates voor juli 2016 niet downloadbaar


@Arthur2 schreef:
Het probleem is al opgelost 😉

Ik zie nochtans geen oplossing. (?) Het lijkt er eerder op dat het probleem zichzelf heeft opgelost. De kans is echter groot dat de Update Client bij de volgende Patch Tuesday wéér moeilijk doet en dat is heus niet omdat "Windows Update op Windows 7 een ramp is", want ook gebruikers van Vista hebben/hadden problemen. Allemaal te wijten aan die brakke Update Client en dat toevallig (?) sinds Windows 10.  Alsof Micro$oft de gebruiker wil "pushen" naar W10, maar ach, zoiets durven ze toch niet? 🙂 (Tussen haakjes: in de VS zijn ze al aan het procederen over de agressieve manier waarop M$ W10 aan de man wil brengen.)

 

In geval van problemen met Windows Updates  is de site http://wu.krelay.de/en/ erg handig. Zij vertellen welke update je eerst (handmatig) kan installeren alvorens te gaan controleren voor de rest. En op AskWoody.com kan je zien welke updates je best kan mijden. Ook voor W10 gebruikers trouwens, want tussen die updates zit een hoop rotzooi. 😉

P.S.: Is er een admin/mod die ik kan aanspreken om die dubbele berichten te verwijderen?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes