24773
netweters
|
152596
antwoorden
|
20720
vragen
|
Mijn Xbox series X heeft 100% packet loss, en ik vlieg uit iedere multiplayer game dat ik speel.
Downloaden, youtube, twitch enzo werken wel nog.
Mijn poorten staan open en upnp is actief.
Heb al het DNS adres naar 8.8.8.8 & 8.8.4.4 gezet, werkt ook niet.
Op mijn pc heb ik 0% packet loss, en ps5 werkt ook zonder problemen.
Hopelijk kan iemand van jullie mij hierbij helpen.
Alvast dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Druk op de Xbox-knop om de gids te openen.
Selecteer Profiel en systeem > Instellingen > Algemeen > Netwerkinstellingen.
Selecteer Netwerksnelheid en statistieken testen.
Kijk of je de juiste snelheid hebt en of er problemen zijn.
Normaal zou dit ook moeten aangeven wat er juist allemaal misgaat.
Het is met de draad.
Ik heb een andere kabel geprobeerd, werkt ook niet.
Een tijd geleden had ik nog 0% packet loss en geen problemen om online te gamen op m'n Xbox.
Is sinds kort dat ik 100% heb, en da's enkel op m'n Xbox.
De snelheid is zoals het moet, en een ping van 16.
Enkel staat er packet loss 100% bij.
Heb nog niet lang dat het packet loss 100% is, heb anders nooit problemen gehad om online te gamen.
Als ik multiplayer verbinding test zegt hij dat m'n packet loss 100%, en dat ik niet online kan gamen.
Een test trek de modem vanavond uit de de stroomstekker en morgenvroeg steek je hem weer terug in en
laat hem rustig opstarten
Na een reset van m'n modem kan ik nu wel online gamen, maar mijn packet loss staat nog altijd op 100%.
Het zal wss een fout in de Xbox zelf zijn dan, dat m'n packet loss op 100% blijft staan terwijl alles nu werkt.
Zolang alles werkt zoals het moet, die 100% maakt niets meer uit denk ik dan.
Bedankt voor de hulp!